PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć)

Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl
Zdjęcie numer 1 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 2 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 3 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 4 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 5 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 6 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 7 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 8 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 9 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 10 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 11 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 12 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 13 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 14 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć) Zdjęcie numer 15 - galeria: Romuald Lipko, muzyk i producent wódek: Zobaczymy co zwojuje „Jolka” (duży wywiad, galeria zdjęć)
0 0

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera, a teraz także producent alkoholi mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl o pomyśle rozpoczęcia biznesu w nowej branży i o produkcji wódek „Jolka, Jolka pamiętasz”, o rozwijaniu działalności, o możliwych kolejnych krokach w biznesie, a także o muzyce.

Romuald Lipko zainwestował w biznes alkoholowy około miliona złotych i założył w tym celu spółkę Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Wódka marki „Jolka, Jolka pamiętasz” została wprowadzona na rynek na początku tego roku i jest dostępna m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie. Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej. W produkcji są też już wersje smakowe „Jolek” - wiśniowa, grejpfrutowa, cytrynowa, orzechowa i melonowa.

Portalspozywczy.pl: Jak to się zaczęło z tą wódką? Kiedy i dlaczego powstał pomysł na produkcję alkoholi „Jolka, Jolka pamiętasz”? To trochę daleko od branży muzycznej.

Romuald Lipko: Takie pomysły miałem już bardzo dawno, bo wiele razy widziałem sytuacje, w których znani artyści świata dyskontowali w jakiś sposób swoją karierę i swoje nazwiska. Szczególnie w USA, gdzie jeżdżę już od ponad 30 lat, rzucały mi się w oczy reklamy ze znanymi twarzami. Wódka jest może troszkę takim tematem kontrowersyjnym, ale jak każdy tego typu produkt – wszystko jest dla ludzi. 

Widzimy też w polskiej telewizji przeróżne reklamy, gdzie znane twarze reklamują produkty z różnych branż – biżuterię, perfumy, czy brylanty, a wódka jest niczym innym jak takim samym towarem jak brylanty, tylko że troszkę tańszym. Dlatego postanowiłem już dużo wcześniej, że gdy nadejdzie koniec kariery, to zajmę się biznesem, a do tego biznesu było mi najszybciej i najbardziej po drodze.

Zmieniłem branżę, ale posługuję się nazewnictwem muzycznym, odnoszącym się do piosenek. Kiedyś reklamowałem piosenkę „Jolka, Jolka pamiętasz”, która była jedną z sił napędowych i lokomotyw kariery „Budki Suflera”. Wielki przebój w Polsce, który zajął szóste miejsce na liście polskich przebojów wszech czasów, a teraz mamy alkohole o tej nazwie. 

Pomysł „Jolka, Jolka pamiętasz” opiera się na sentymencie społeczeństwa do piosenek oraz muzyki, której jestem autorem. Idę drogą sentymentalizmu i odnośników do mojej muzyki i piosenek. Ludzie kojarzą i identyfikują się z tymi piosenkami, mają związane z nimi wspomnienia i miliony różnych przeżyć, którym towarzyszyła ta czy inna piosenka z naszego repertuaru.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

bb 06-06-2017, 10:35:

Ciekawe co teraz splagiatuje?