PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Ambra chce otwierać kilka sklepów Centrum Wina rocznie

Ambra chce otwierać kilka sklepów Centrum Wina rocznie fot. Ambra
0 0

Ambra, dzięki przyspieszonemu rozwojowi rynku wina w Polsce, planuje otwierać kilka sklepów Centrum Wina rocznie.

- Zakładamy, że będziemy otwierać kilka sklepów rocznie. Docelowa liczba zależeć będzie od wzrostu konsumpcji, zwłaszcza w średnich miastach - mówi Piotr Kaźmierczak, wiceprezes Grupy Ambra.

Grupa Ambra wykorzystując potencjał rosnącego rynku wina otworzyła we wrześniu tego roku swój 25 sklep Centrum Wina, w nowej warszawskiej Galerii Północnej. To siódmy warszawski sklep sieci Centrum Wina.

Ambra zapowiadała wtedy, że planuje już kolejne otwarcia Centrum Wina. Wiosną 2018 r. winiarski sklep specjalistyczny ma powstać w nowym kompleksie handlowo-usługowym w Gdańsku Forum Radunia.

Dla wielu znanych światowych producentów Centrum Wina jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Reprezentuje siedem z 11 prestiżowych rodzin winiarskich zrzeszonych w prestiżowym Primum Familiae Vini. Są wśród nich takie potęgi jak Antinori, kwintesencja włoskiego winiarstwa z ponad 600-letnim doświadczeniem oraz oficjalny dostawca brytyjskiego dworu królewskiego Symington Family Estates.

Grupa Ambra stworzyła pionierski projekt dystrybucji fine wines w 1999 r. Od tego czasu Polacy dwukrotnie częściej piją wino, wzrosły też ich oczekiwania i aspiracje. Polski rynek wina rośnie w skali roku o 7 proc. Robert Ogór mówił wcześniej, że ten przyśpieszony wzrost rynku wina i ogólnej zamożności Polaków każe Grupie Ambra poważniej myśleć o otwarciach nowych sklepów Centrum Wina również w miastach nienależących do największych aglomeracji.

Grupa Ambra pod szyldem Centrum Wina prowadzi sieć 25 specjalistycznych sklepów, oferujących ponad 500 gatunków win z ponad 50 regionów z całego świata oraz obsługuje ponad 1500 restauracji. Sklepy Centrum Wina zlokalizowane są głównie w najlepszych galeriach handlowych największych polskich miast. 

Grupa Ambra jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii.

Do portfela marek Grupy Ambra należą: Dorato, CIN&CIN, Piccolo, Cydr Lubelski czy Pliska. Oferta Grupy Ambra opiera się z jednej strony na winach własnych marek, które są produkowane przez Grupę lub na jej zamówienie w różnych krajach świata, a z drugiej na winach importowanych od największych producentów Francji, Włoch, Hiszpanii, Bułgarii, Chile czy Australii.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!