PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Aplikacje biznesowe pomagają budować pozycję lidera w branży alkoholowej

Aplikacje biznesowe pomagają budować pozycję lidera w branży alkoholowej Pracownia Piwa fot. materiały prasowe
0 0

Nowoczesny producent musi obecnie czerpać pełnymi garściami z innowacji i automatyzacji w całym zakresie swoich operacji, a nie tylko na hali fabrycznej. Nowoczesna produkcja, wykorzystująca najnowsze technologie, powinna iść w parze z nowoczesnym zarządzeniem procesami biznesowymi. Lider nie może pozwolić sobie na to, by przodować w produkcji, zaniedbując np. obsługę klienta.

Jak sprawnie połączyć wszystkie procesy wewnątrz organizacji za pomocą aplikacji biznesowych? Za przykład może służyć międzynarodowy holding CEDC i browar rzemieślniczy Pracownia Piwa.

Wyzwanie na miarę lidera

Amerykańska firma badawcza, Gartner, potwierdziła w jednym z ostatnich raportów, że nawet 60% zadań w firmie nie może być przewidzianych, a co za tym idzie, również zaplanowanych z góry. Dla infrastruktury aplikacyjnej przedsiębiorstwa kluczowa jest dziś nie tylko szybkość budowania aplikacji biznesowych, ale także umiejętność ich natychmiastowego, niemal stałego modyfikowania zgodnie z potrzebami biznesu. 

Przed takim wyzwaniem stanęła firma CEDC, lider polskiego rynku wódki, producent takich marek jak Żubrówka, Soplica, Bols Platinum czy Absolwent, a zarazem jeden z największych importerów i dystrybutorów alkoholi z całego świata: Grant’s, Carlo Rossi, Campari, Metaxa, Jägermeister i wielu innych.

CEDC potrzebowała technologii, dzięki której wnioskowane przez użytkowników biznesowych zmiany byłyby wprowadzane na bieżąco – nawet w trakcie spotkania, na którym rozwiązanie zostało zaprezentowane.

- Unikalna technologia InstantChange zawarta w WEBCON BPS pozwala osobom z działu IT bezpośrednio odpowiedzialnym za rozwój aplikacji na natychmiastowe wprowadzanie zmian, o które proszą użytkownicy i szybkie dostarczanie kolejnych etapów projektu - mówi Piotr Majewski, dyrektor IT, CEDC.

Rozwiązanie dla CEDC to kilkadziesiąt aplikacji obejmujących wsparcie procesów biznesowych w obszarze marketingu, sprzedaży, zakupów, finansów i HR, działających w obrębie spółki oraz międzynarodowej grupy kapitałowej. Co ważne, dział IT jest w stanie przedstawić użytkownikowi końcowemu, czyli np. dyrektorowi działu sprzedaży, realne wyobrażenia budowanej aplikacji i jej możliwości jeszcze na etapie projektowym. Dzięki temu ma on poczucie rzeczywistego wpływu na tworzenie aplikacji, która ma stać się narzędziem jego codziennej pracy – bez względu na dział i zakres obowiązków.

Przygotowane w większości przez wewnętrzny dział IT rozwiązania wspierają zarządzanie wyposażeniem sklepów, rozliczanie delegacji i wydatków czy testowanie jakości nowych alkoholi. Wszystkie te procesy są obsługiwane za pomocą jednej platformy - dla użytkownika biznesowego oferują jeden, spójny, łatwy w użyciu interfejs; dla działu IT oznaczają jedną infrastrukturę i jeden zestaw kompetencji do utrzymania.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!