PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Browar Pilsweizer mocno poprawia wyniki, chce silniej wejść w HoReCa, zmodernizuje maszyny

Browar Pilsweizer mocno poprawia wyniki, chce silniej wejść w HoReCa, zmodernizuje maszyny Andrej Chovanec fot. materiały prasowe Browaru Pilsweizer
0 0

Browar Pilsweizer mocno poprawił w 2017 roku wyniki sprzedaży i przychody. Wśród priorytetowych planów na 2018 rok  jest dalsze umacnianie obecności piw browaru w segmencie gastronomicznym HoReCa, a także modernizacja maszyn.

- Inwestycje w modernizację browaru podjęte w ubiegłych latach owocują sukcesywnym zwiększaniem jego mocy produkcyjnej. Rok 2018 będzie pod tym względem nawet jeszcze bardziej przełomowy, bowiem browar uzyskał dotacje z UE na całkowitą modernizacje urządzeń i maszyn, co będzie się działo właśnie w najbliższych miesiącach  – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

– Poszukujemy odbiorców, którzy będą chcieli wyróżnić się na tle konkurencji prawdziwym piwem z regionalnego browaru i rzeczywiście grono takich odbiorców stale się powiększa – dodaje.

– W planach na 2018 r. zakładamy także przygotowanie kilku piwnych nowości, chociaż skoncentrujemy się na modernizacji maszyn i urządzeń, o której wspomniałem, tak więc pewnie nowości produktowych w tym roku będzie nieco mniej niż w ubiegłym – mówi też Chovanec.

Browar Pilsweizer podał, że znacząco poprawił wyniki sprzedażowe w 2017 roku. Roczna produkcja browaru wzrosła o 20,6 proc. i osiągnęła rekordowy poziom 17,16 tys. hektolitrów (poprzedni rekord z 2016 r., wynosił 14,23 tys. hektolitrów). Sprzedaż wzrosła o 30,8 proc., osiągając poziom 14,26 tys. hektolitrów wobec 10,88 tys. hektolitrów w 2016 roku.

Przychody netto browaru wyniosły w 2017 r. 6,99 mln zł wobec 5,45 mln zł w roku 2016, co oznacza wzrost rok do roku o 28,3 proc.

Browar podał też, że plany na 2018 rok zakładają m.in. ustanowienie nowego rekordu produkcji - na poziomie ok. 20 tys. hektolitrów - oraz coraz mocniejsze wchodzenie z dystrybucją w kanał HoReCa. Ważnym wydarzeniem dla browaru jest otrzymanie dotacji UE na modernizację maszyn, która także zostanie przeprowadzona w tym roku.

Browar Pilsweizer tłumaczy, że dobry rok 2017 dla browaru to przede wszystkim efekt dalszej rozbudowy sieci sprzedaży oraz wprowadzenia na rynek szeregu piwnych nowości, znacznie urozmaicających ofertę browaru. Pilsweizer rozpoczął współpracę m.in. z sieciami Carrefour, Auchan i Eurocash. Poza tym zasięg jego dystrybucji powiększył się o nowe hurtownie i sklepy niesieciowe, oraz zwiększoną obecność w kanale HoReCa (nowe bary, hotele i restauracje współpracujące z Pilsweizerem).

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.