PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Browar Pilsweizer mocno poprawia wyniki, chce silniej wejść w HoReCa, zmodernizuje maszyny

Browar Pilsweizer mocno poprawia wyniki, chce silniej wejść w HoReCa, zmodernizuje maszyny Andrej Chovanec fot. materiały prasowe Browaru Pilsweizer
0 0

Browar Pilsweizer mocno poprawił w 2017 roku wyniki sprzedaży i przychody. Wśród priorytetowych planów na 2018 rok  jest dalsze umacnianie obecności piw browaru w segmencie gastronomicznym HoReCa, a także modernizacja maszyn.

- Inwestycje w modernizację browaru podjęte w ubiegłych latach owocują sukcesywnym zwiększaniem jego mocy produkcyjnej. Rok 2018 będzie pod tym względem nawet jeszcze bardziej przełomowy, bowiem browar uzyskał dotacje z UE na całkowitą modernizacje urządzeń i maszyn, co będzie się działo właśnie w najbliższych miesiącach  – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

– Poszukujemy odbiorców, którzy będą chcieli wyróżnić się na tle konkurencji prawdziwym piwem z regionalnego browaru i rzeczywiście grono takich odbiorców stale się powiększa – dodaje.

– W planach na 2018 r. zakładamy także przygotowanie kilku piwnych nowości, chociaż skoncentrujemy się na modernizacji maszyn i urządzeń, o której wspomniałem, tak więc pewnie nowości produktowych w tym roku będzie nieco mniej niż w ubiegłym – mówi też Chovanec.

Browar Pilsweizer podał, że znacząco poprawił wyniki sprzedażowe w 2017 roku. Roczna produkcja browaru wzrosła o 20,6 proc. i osiągnęła rekordowy poziom 17,16 tys. hektolitrów (poprzedni rekord z 2016 r., wynosił 14,23 tys. hektolitrów). Sprzedaż wzrosła o 30,8 proc., osiągając poziom 14,26 tys. hektolitrów wobec 10,88 tys. hektolitrów w 2016 roku.

Przychody netto browaru wyniosły w 2017 r. 6,99 mln zł wobec 5,45 mln zł w roku 2016, co oznacza wzrost rok do roku o 28,3 proc.

Browar podał też, że plany na 2018 rok zakładają m.in. ustanowienie nowego rekordu produkcji - na poziomie ok. 20 tys. hektolitrów - oraz coraz mocniejsze wchodzenie z dystrybucją w kanał HoReCa. Ważnym wydarzeniem dla browaru jest otrzymanie dotacji UE na modernizację maszyn, która także zostanie przeprowadzona w tym roku.

Browar Pilsweizer tłumaczy, że dobry rok 2017 dla browaru to przede wszystkim efekt dalszej rozbudowy sieci sprzedaży oraz wprowadzenia na rynek szeregu piwnych nowości, znacznie urozmaicających ofertę browaru. Pilsweizer rozpoczął współpracę m.in. z sieciami Carrefour, Auchan i Eurocash. Poza tym zasięg jego dystrybucji powiększył się o nowe hurtownie i sklepy niesieciowe, oraz zwiększoną obecność w kanale HoReCa (nowe bary, hotele i restauracje współpracujące z Pilsweizerem).

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!