PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

BUD, najsławniejsze na świecie piwo amerykańskie typu lager, wchodzi na polski rynek

BUD, najsławniejsze na świecie piwo amerykańskie typu lager, wchodzi na polski rynek fot. materiały prasowe
0 0

Firma UDH z Poznania, wyłączny importer piw browaru Anheuser-Busch InBev, rozszerza swoje portfolio. Markw wprowadza na polski rynek piwo BUD.

Proces warzenia piwa BUD należy do najbardziej kosztownych i pracochłonnych na świecie. Piwo dojrzewa, leżakując  w wiórach drewna bukowego przez trzy tygodnie i w sumie potrzeba aż 30 dni, aby uzyskać napój pełen aromatycznych nut miodowych oraz cytrusowych, o złocistej barwie i świeżym smaku. Z ciekawostek należy dodać, że twórca receptury - niemiecki imigrant Adolphus Busch pasteryzował piwo, zanim w USA zaczęto pasteryzować mleko a szczep używanych do fermentacji drożdży – najpilniej strzeżona tajemnica browaru  – jest ten sam od roku 1876. Tak powstaje najsławniejszy na świecie amerykański lager o zawartości 5% alkoholu i 11° ekstraktu. Na polskim rynku BUD będzie dostępny w eleganckich butelkach 0.33l, gdyż piwo lokuje się cenowo w segmencie premium.

BUD idealnie pasuje do burgerów i dań z grilla, doskonale akcentuje smak pieczonych kurczaków i ryb, wspaniale kontruje wszelkie dania pikantne. BUD jest piwem tak wszechstronnym, że pasuje do długo dojrzewających serów, a nawet do crème brûlée i sernika. Piwo BUD należy serwować bardzo schłodzone - aż do 2-3° C.

Wprowadzenie „Króla Piw” na polski rynek zbiega się z mundialem i jest to data nieprzypadkowa, ponieważ marka BUD jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018. Importer przygotował  dla współpracujących restauracji nie lada gadżet: pucharek na piwo z wizerunkiem trofeum mundialu, który w chwilach oklasków,  wrzawy i okrzyków „gooool” podświetla się na czerwono.

Dla konsumentów piwo BUD dostępne jest w wiodących sieciach handlowych a dla branży horeca poprzez hurtownie Makro lub Selgross. Do obsługi odbiorców zainteresowanych stałą współpracą dedykujemy handlowca-opiekuna – mówi Szymon Miętek, Dyrektor ds. Sprzedaży UDH – a wybranym lokalom pomagamy zorganizować eventy. Przez współpracującą z nami plażę miejską we Wrocławiu – Hot Spot przewinęło się w sezonie 2017 ponad sto tysięcy osób a na samej imprezie Sunsets Session dla piwa Corona było prawie 2 tysiące gości. Dla marki BUD planujemy publiczne oglądanie meczów polskiej reprezentacji i związane z mundialem gadżety i imprezy - dodaje.

Warto nadmienić, że firma UDH ma w ofercie najmodniejsze piwo lata – meksykańską Coronę oraz bogaty wybór znakomitych piw z Belgii, Niemiec i Ukrainy.

POLECANE

KOMENTARZE: (8)

+ DODAJ KOMENTARZ

Kuba 17-05-2018, 16:35:

Bud miał fajne reklamy w latach 90` budwaiser frogs. Zwykle piwo daleko mu do premium. Pułka żywca lecha.

Max45 17-05-2018, 13:27:

To żadna nowość.UDH importuje piwo BUD już od roku (do kupienia min.w Carrefour) tylko to nie jest oryginalna amerykańska wersja,tylko licencyjne z Ukrainy.UDH ma również w ofercie BUD Light i to jest oryginalne importowane z USA dwa lata temu było tylko w Żabce i Fresh Market teraz jest też w innych sklepach.Takie lekkie łagodne lagery też są potrzebne na rynku,nie każdy lubi piwa kraftowe,a koncernowe pilsy/lagery są nie pijalne.

Ravnarr 16-05-2018, 11:19:

Mówimy o tej samej marce, której bylejakość i brak jakiejkolwiek smaku i aromatu zapoczątkowała piwną rewolucję?