PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Carlo Rossi notuje spory wzrost sprzedaży nowych wariantów win Refresh

Carlo Rossi notuje spory wzrost sprzedaży nowych wariantów win Refresh Katarzyna Kowalczyk, Senior Brand Manager marki Carlo Rossi fot. CEDC
0 0

Marka Carlo Rossi i jej ubiegłoroczna nowość – wina Carlo Rossi Refresh - w ciągu ostatnich dni mocno zwiększyły sprzedaż osiągając wynik ponad 100 tysięcy 9-litrowych skrzynek.

Carlo Rossi to jedna z najlepiej sprzedających się marek wina w Polsce. Nowe warianty Carlo Rossi Refresh są postrzegane przez firmę CEDC jako sukces, notując dużą dynamikę sprzedaży i zyskując uznanie konsumentów. To kontynuacja ubiegłorocznego sukcesu, kiedy marka Carlo Rossi osiągnęła wynik sprzedaży przekraczający milion 9-litrowych skrzynek.

- Wprowadzając na rynek Carlo Rossi Refresh we wrześniu ubiegłego roku, kierowaliśmy się opiniami konsumentów, którzy poszukują lekkich, orzeźwiających win, charakteryzujących się owocowym smakiem. Takie właśnie jest Carlo Rossi Refresh – dwa warianty inspirowane smakiem truskawki i brzoskwini, które orzeźwiają delikatnymi bąbelkami. Wiedzieliśmy, że oba warianty Carlo Rossi Refresh – truskawkowy i brzoskwiniowy – zostaną doskonale odebrane przez konsumentów, ale skala sukcesu przerosła nasze oczekiwania – mówi Katarzyna Kowalczyk, Senior Brand Manager marki Carlo Rossi.

- 100 tysięcy sprzedanych 9-litrowych skrzynek Carlo Rossi Refresh to dowód na to, że przyjęta przez nas strategia była jak najbardziej prawidłowa. Ten sukces skłania nas do jeszcze większego wysiłku, aby nasza oferta była jak najlepiej dopasowana do potrzeb polskiego konsumenta, a nasze działania były jak najbardziej dynamiczne - dodaje.

Oba warianty Carlo Rossi Refresh to nawiązanie do sukcesu rynkowego słodkich win tej marki, które sprzedały się w ilości prawie 14 milionów butelek 0,75 litra od 2012 roku. To także odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy cały czas poszukują win w lekkim, orzeźwiającym stylu, z lekko musującym profilem. 

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. Firma produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje takie znane marki alkoholi na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!