PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

CEDC wkracza na rynek z nową wódką z segmentu premium

CEDC wkracza na rynek z nową wódką z segmentu premium fot. materiały prasowe
0 0

CEDC wkracza na rynek z nową wódką z segmentu wódek czystych premium – Husaria. To wódka inspirowana historią najskuteczniejszej formacji wojskowej w dziejach Polski.

- Wraz z marką Husaria dumnie wkraczamy na rynek z ambicją podbicia segmentu wódek czystych premium – mówi Joanna Nowakowska, marketing manager marki Husaria.

- Obecnie segment czystych wódek premium kształtowany jest przez dwie główne kategorie marek: te oferujące międzynarodowy prestiż oraz te nawiązujące do polskości i tradycji. Opierając się na naszym dziedzictwie kulturowym i podkreślając dumę z historycznych osiągnięć, stworzyliśmy wódkę pod nazwą Husaria. Jesteśmy przekonani, że dzięki precyzji jej przygotowania uda nam się podbić serca konsumentów - dodaje.

CEDC podkreśla, że dążenie do doskonałości i zamiłowanie do perfekcji prowadziły legendarną husarię do zwycięstw i właśnie te same wartości przyświecały twórcom wódki Husaria.

Członkowie oddziałów polskiej husarii byli elitą: wychowywani w etosie rycerskiego męstwa, rekrutowali się z zamożnej szlachty, a służba w tej formacji uchodziła za ogromny zaszczyt. Husarze charakteryzowali się nie tylko perfekcyjnym opanowaniem rzemiosła pola walki, ale również przygotowaniem, na które składało się precyzyjne, dopracowane w najmniejszych szczegółach, oryginalne uzbrojenie. Husarze byli jak bracia, mogli na siebie liczyć w każdej chwili, co również stanowiło o ich sile. Te same wartości, którymi można opisać najznamienitsze oddziały polskiej kawalerii, charakteryzują również nową wódkę w portfolio CEDC.

Wódka Husaria odznacza się wyjątkową gładkością smaku. Jest produkowana z najwyższej jakości spirytusu zbożowego, a tajemnica jej łagodności leży w unikalnym procesie produkcji. Husaria, podobnie jak wiele innych wysokogatunkowych alkoholi, poddana została technologii wymrażania, dzięki czemu uzyskała wysoką stabilizację płynu oraz krystaliczną czystość.

Wódka Husaria, oprócz unikalnej technologii produkcji, charakteryzuje się także oryginalnym opakowaniem. Butelka inspirowana szarżującą jazdą, ozdobiona jest subtelnymi grawerami przypominającymi słynne husarskie skrzydła. Kształt eleganckiej etykiety marki nawiązuje do łopoczących na wietrze proporców na husarskich kopiach. Charakterystyczny, delikatny motyw siatki, który znajduje się na etykiecie oraz na zakrętce Husarii inspirowany jest bogatą w detale zbroją używaną przez tę legendarną formację.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

Premium 13-01-2018, 15:12:

23,99 za połówkę - to chyba mainstream, a nie premium, słabo

Obserwator 11-01-2018, 17:35:

Ruscy dragoni...

zenek 10-01-2018, 21:52:

Właściciel rosyjski produkuje Husarię - ciekawe