PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Firma Jantoń rozbudowuje markę Monte Santi i wprowadza małe opakowania

Firma Jantoń rozbudowuje markę Monte Santi i wprowadza małe opakowania fot. materiały prasowe Jantoń
0 0

Firma Jantoń przygotowała na sezon letni nowe warianty lekkich win pod marką Monte Santi, kontynuując tym samym rozbudowę jednego ze swoich flagowych brandów. Nowe warianty win lekkich to odpowiedź firmy Jantoń na światowe trendy, w tym dynamiczne wzrosty win musujących typu prosecco. Wina będą oferowane także w małych butelkach i w czteropakach.

- Przez długie lata wina musujące towarzyszyły nam jedynie podczas ważnych uroczystości i stanowiły element ich celebracji. Dziś konsumenci sięgają po wina musujące dużo częściej, na przykład podając je jako aperitif, a kobiety - podczas spotkań z przyjaciółkami. Rynek jednak cały czas ewoluuje, klienci są coraz lepiej wyedukowani, poszukują nowości, a latem – orzeźwienia, relaksu i odrobiny luksusu na co dzień. Stąd nasza propozycja na nadchodzący sezon: nowe, lekkie wina musujące pod marką Monte Santi. Stanowią one wyrafinowaną alternatywę dla piw smakowych i drinków RTD. Warto podkreślić, iż to nasza kolejna inwestycja w stale rosnący rynek prosecco – mówi Jakub Nowak, prezes zarządu firmy Jantoń.

Po sukcesie Fruttisecco, spółka wprowadza kolejne nowości: popularny na świecie drink Spritz, a także linię Smoothsecco, w której proponuje smaki trzech koktajli: Bellini, Rossini i Mimosa.

Wszystkie produkty marki Monte Santi produkowane są na rynek zarówno polski, jak i międzynarodowy, a ich komunikacja będzie miała charakter globalny.

– Zgodnie z przyjętą przez naszą spółkę strategią, marka Monte Santi, obok właśnie wprowadzanego przez nas brandu Leemon Demon, będzie dystrybuowana i wspierana kampanią komunikacyjną na rynku międzynarodowym – mówi Jakub Nowak.

W portfolio Jantoń, wśród nowych wariantów Monte Santi znajdzie się znany włoski drink Spritz, który zrobił zawrotną karierę na całym świecie. Spritz to smak pomarańczy połączony z nutką goryczy i musującym winem.

Na letni sezon spółka przygotowała także linię orzeźwiających win musujących Smoothsecco. W jej ramach dostępne będą: kultowy włoski koktajl Bellini o smaku białej brzoskwini, truskawkowe Rossini oraz Mimosa o smaku i aromacie słodkich pomarańczy.

Aby zwiększyć trial produktów oraz wzmocnić element zakupu spontanicznego, spółka Jantoń, oprócz tradycyjnych pojemności 0,75 l, oferuje wszystkie wina w butelkach 0,2 l oraz w czteropakach.

Sprzedaż nowych produktów będzie wspierana komunikacją globalną w mediach społecznościowych, działaniami w punktach sprzedaży oraz programem HoReCa – Freebox. Lekkie wina Monte Santi będą dystrybuowane zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.

Firma Jantoń S.A. Sp.K. powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD.

Jantoń jest producentem takich marek jak: Kadarka Prestige, Monte Santi, Fruttisecco, Barmańska, Aronica, Cydr Dobroński, Zbójeckie Grzane czy też Grzaniec Galicyjski.

Jantoń SA jest członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Obserwator 29-04-2018, 08:29:

Wypowiedzi tego prezesa są takie jakby zawsze był co najmniej po kilku Monte Santi. Jakość ich produktów powala na kolana dosłownie a nie w przenośni. Firma liczy, że konsument to dureń, który kupi i wypije wszystko. Niestety często kupuje tylko raz.