PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV w 2017 r.

Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę TV w 2017 r. fot. Shutterstock
0 0

Grupa Żywiec oraz Kompania Piwowarska mocno zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną w całym 2017 roku w porównaniu z rokiem 2016 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec wzrosły w całym 2017 roku do 333,1 mln zł z 307,5 mln zł w 2016 roku.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wyniosły w 2017 roku 263,5 mln zł wobec 243 mln zł w 2016 roku.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!