PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Heineken z nową kampanią z Jerzym Dudkiem, limitowaną edycją piw i loterią

Heineken z nową kampanią z Jerzym Dudkiem, limitowaną edycją piw i loterią fot. materiały prasowe
0 0

Starcia największych gwiazd, nieoczekiwane zwroty akcji i spektakle na długo zapadające w pamięci – to wszystko sprawia, że oglądając mecze Ligi Mistrzów możemy poczuć emocje porównywalne do wielkich kinowych produkcji. Ten klimat przywołuje w startującej dziś kampanii Heineken, w roli głównej obsadzając Jerzego Dudka - prawdziwą legendę najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszego Polaka w światowej kampanii marki.

Upamiętniając legendę polskiej i światowej piłki, Heineken przygotował też pierwszą w całej historii marki, limitowaną edycję opakowań, dedykowaną jednemu bohaterowi.  Wyjątkowe puszki z wizerunkiem Jerzego Dudka trafią do sklepów w marcu i będą dostępne jedynie na terenie Polski.

W Lidze Mistrzów, podobnie jak w kinie, zdarzają się sceny, które wbijają widzów w fotel i nawet po latach wzbudzają emocje. Tę filmową dramaturgię oglądaliśmy w finale z 2005 roku, którego bohaterem został właśnie Jerzy Dudek. W pamiętnej serii rzutów karnych Polak błysnął nie tylko umiejętnościami bramkarskimi, ale też aktorskimi. Efektownym tańcem w bramce, nazwanym potem "Dudek Dance", zmylił aż trzech rywali i zdobył najcenniejsze klubowe trofeum w europejskiej piłce.

Tak narodziła się legenda, ożywająca w nowej kampanii Heinekena, sponsora najważniejszych klubowych rozgrywek. Najnowszy spot reklamowy marki przenosi futbol w świat wielkiego kina. Jerzy Dudek zamienił tu bramkarską bluzę na strój rodem z filmów kostiumowych, a zamiast rzutów karnych oglądamy pełen emocji pojedynek, w którym Polak rozprasza swojego rywala w sposób znany z finałowego meczu w Stambule.

– Ten pamiętny mecz najlepiej pokazuje, że wielki futbol ogląda się jak dobre kino akcji. Widzieliśmy tam zaskakujące zwroty, narastające napięcie i Jerzego Dudka w roli bohatera efektownie wygrywającego decydujące starcie. Nowy spot reklamowy Heinekena jest hołdem dla polskiego bramkarza, który tym występem napisał historię europejskiego futbolu. Finał z jego udziałem był także wyjątkowym momentem w historii Heinekena, bo właśnie w 2005 roku marka została partnerem rozgrywek Ligi Mistrzów. Dlatego nie ma bohatera, który mógłby lepiej przywołać emocje tego niezwykłego sezonu – mówi Marcin Drożyński, kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec.

Elementem kampanii pod hasłem „Poczuj legendarne emocje” będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka. Heineken będzie mówił o piłce od dziś aż do końca czerwca, czyli miesiąc dłużej niż zazwyczaj. Dłuższa kampania wiąże się z większą liczbą nagród. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, Playstation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z autografem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. 

POLECANE

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

Markos 19-05-2018, 23:28:

Jak to możliwe, że jestem we Francji, kupuję specjalną edycję heinekena, butelka Pologne, a nic po polsku. Cała butelka, powinna być pisana po Polsku, nie ważne w jakim Kraju sprzedawana. Francuska po Francusku, Belgijska itd. Niedopuszczalne. Poczułem się odosobniony w tym obcym Kraju jeszcze bardziej, a piwo miało zbliżać. Nie rodzinnie.... Bee ... Nawet upić się nie mogłem, bo mi to w głowie siedziało....

aga 15-02-2018, 10:46:

Widziałam już tę reklamę w telewizji. Jest dowcipna, podoba mi się bardzo :)

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.