PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Kompania Piwowarska zwiększa, a Grupa Żywiec ogranicza wydatki na reklamę TV

Kompania Piwowarska zwiększa, a Grupa Żywiec ogranicza wydatki na reklamę TV fot. pixabay.com
0 0

Kompania Piwowarska zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną w lipcu 2018 roku w porównaniu takim samym okresem 2017 roku, natomiast Grupa Żywiec zmniejszyła – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wzrosły w lipcu 2018 roku do 33,4 mln zł z 29,2 mln zł rok wcześniej.

Z danych firmy Nielsen wynika też, że wydatki brutto na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec spadły w lipcu 2018 roku do 29,2 mln zł z 38 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Z kolei w pierwszym półroczu 2018 roku wydatki brutto na reklamę telewizyjną Kompanii Piwowarskiej wzrosły do 170 mln zł z 140,9 mln zł rok wcześniej, natomiast wydatki Grupy Żywiec spadły w tym czasie do 174,4 mln zł z 177,1 mln zł.

Z wcześniejszych danych firmy Nielsen wynika, że wydatki brutto na reklamę telewizyjną Grupy Żywiec wzrosły w całym 2017 roku do 333,1 mln zł z 307,5 mln zł w 2016 roku, a wydatki Kompanii Piwowarskiej wyniosły w 2017 roku 263,5 mln zł wobec 243 mln zł w 2016 roku.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.