PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska: Rynek alkoholi to szalenie konkurencyjny sektor (wideo)

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska: Rynek alkoholi to szalenie konkurencyjny sektor (wideo) Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, fot. PTWP
0 0

– Branża alkoholi jest szalenie konkurencyjna. Ma najwyższą elastyczność cenową we wszystkich kategoriach FMCG. Każde 5 czy 10 groszy różnicy w cenie produktu przekłada się na faktyczną podaż i efekty tego odczuwamy w swoich rachunkach wyników, które nie rozpieszczają producentów, ponieważ, marże na koniec dnia pozostają niskie – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, podczas IV Kongresu Branży Spirytusowej.

W czerwcu minionego roku Marek Sypek stanął na czele Grupy Stock Spirits w Polsce. Dyrektor zarządzający ocenił pokrótce rok swojej pracy w spółce.

– Był to rudny rok dla firmy. Musieliśmy zrestrukturyzować wewnętrzną formułę organizacyjną spółki, zatrudnić ludzi i stworzyć nowe działy, których wcześniej nie było. Na dzień dzisiejszy struktura jest pełna. Mamy cały zespół na pokładzie. Od kilku miesięcy mówiąc kolokwialnie „działamy pełną parą”. Wyniki tego są w sposób pozytywny widoczne i z optymizmem patrzymy w przyszłość – stwierdził dyrektor zarządzający Stock Polska.

Według Marka Sypka branża alkoholowa jest bardzo konkurencyjna w porównaniu do innych kategorii na rynku spożywczym, a do tego marki specjalizujące się w produktach spirytusowych mają pod górkę, bo jest to sektor konkurencyjny.

– Branża alkoholi jest szalenie konkurencyjna. Ma najwyższą elastyczność cenową we wszystkich kategoriach FMCG. Każde 5 czy 10 groszy różnicy w cenie produktu przekłada się na faktyczną podaż i efekty tego odczuwamy w swoich rachunkach wyników, które nie rozpieszczają producentów, ponieważ marże na koniec dnia pozostają niskie. Poza tym branża spirytusowa boryka się nierównością obciążeń podatkowych – tłumaczył dyrektor zarządzający Stock Polska.

POLECANE

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

Jamnik 15-06-2017, 20:55:

CDK stało sie naqjdroższą wódka w TOP 3 co przekłada się na sprzedaz .Chcieliście trzymać sztywnącene wierząc że macie tak wyrobioną markę że klient nie sięgnie po żóbrówke czy ktupnika a tu fake ...

dystrybutorkp 14-06-2017, 10:09:

Po roku czasu działania nowych Panów, stwierdzam, że takiej rozpierduchy cenowej w STOCKu nigdy nie było. Faworyzacja EC względem innych podmiotów to jedyny pomysł jaki dostrzegam w mijającym roku. Mimo dobrych chęci, nie przychodzi mi nic do głowy, co można byłoby zapisać do zasług nowych "Panów".