PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Marka Soplica z dwoma złotymi medalami na międzynarodowym konkursie

Marka Soplica z dwoma złotymi medalami na międzynarodowym konkursie fot. materiały prasowe CEDC
0 0

Marka Soplica, jedna z najstarszych marek alkoholowych w Polsce, zdobyła złote medale w najbardziej prestiżowym i najstarszym na świecie konkursie dedykowanym produktom spożywczym. Soplica zdobyła medale w dwóch kluczowych kategoriach – wódek smakowych i nalewek owocowych.

- Nagrody Monde Selection są dla nas dowodem na to, że tradycyjne receptury i naturalne składniki wykorzystywane od lat przy produkcji nalewek i wódek Soplicy stanowią gwarancję najwyższej jakości tych alkoholi – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki.

- Dwa złote medale, które otrzymały w Brukseli sztandarowe alkohole z portfolio Soplicy, pokazują, że produkowane przez nas alkohole spotykają się z uznaniem nie tylko rodzimych ekspertów i konsumentów, ale także specjalistów z zagranicy, co cieszy nas równie mocno - dodaje.

Nagrodzona złotym medalem Monde Selection 2018 w kategorii nalewek owocowych Soplica Orzech Laskowy to jeden z najpopularniejszych wariantów w smakowym portfolio marki. Jej receptura inspirowana jest tradycyjnymi, dopracowywanymi przez pokolenia przepisami. Sekretem jej niepowtarzalnego smaku są naturalne i starannie wyselekcjonowane orzechy laskowe oraz leżakowanie w specjalnych warunkach.

Drugi złoty medal Monde Selection 2018, tym razem w kategorii wódek smakowych, otrzymała Soplica Staropolska Czarna Jeżyna. Jeżyny pochodzą z tej samej rodziny co częściej spotykane i wykorzystywane w przetwórstwie maliny, a ich mniejsza popularność wynika z faktu, że owoce jeżyny są bardzo wrażliwe na zmiany temperatur i nie nadają się do dłuższego przechowywania – wystarczy jeden dzień w stanie surowym, aby straciły swój unikalny, lekko cierpki smak. Dlatego najlepsze alkohole, takie jak Soplica Staropolska, zestawiane są z owoców wkrótce po zerwaniu z krzewu.

Monde Selection to działający od 1961 konkurs jakości dedykowany produktom spożywczym. W gronie jurorów zasiada ponad 70 ekspertów, którzy oceniają wyroby w siedmiu głównych kategoriach, zgodnie ze swoją specjalizacją. Wszystkie zgłoszone produkty biorące udział w konkursie poddawane są szczegółowym badaniom laboratoryjnym, a także degustowane przez ekspertów na zasadzie ślepych testów. Aby dochować należnej staranności, eksperci Monde Selection współpracują z certyfikowanymi laboratoriami i niezależnymi instytucjami badawczymi takimi jak CERIA, BRUCEFO, Instytut Meurice czy NSF Euro Consultants.

Marka Soplica należy do CEDC, jednego z czołowych producentów wódki na świecie oraz największej w Europie środkowej i wschodniej zintegrowanej firmą z branży napojów alkoholowych.

CEDC produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje takie marki alkoholi znane na świecie, jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!