PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Nalevka Polska chce sięgnąć po pozycję lidera w sektorze nalewek

Nalevka Polska chce sięgnąć po pozycję lidera w sektorze nalewek fot. shutterstock.com
0 0

Nalevka Polska, lubelski producent nalewek, planuje zbudować ogólnopolską sieć dystrybucji oraz zdobyć pozycję lidera w swoim sektorze rynku. Od dłuższego czasu trwa nalewkowy boom nad Wisłą. Zarząd firmy Nalevka Polska chce być częścią tej rewolucji.

W tym roku plany sprzedażowe zakładają osiągnięcie ponad 100-proc. wzrostu do wyniku 2400-2500 butelek. W 2019 r. prognozowane jest dalsze podwojenie dotychczasowej produkcji i sprzedaży. W kolejnych latach właściciele marki chcieliby utrzymać tempo wzrostu produkcji i sprzedaży na poziomie około 25-30%.

– Stały organiczny wzrost zapewni nam stabilność produkcji oraz terminowość realizacji dostaw przy zachowaniu dotychczasowej, wysokiej jakości naszych nalewek – mówi Krzysztof Jarząbek, wiceprezes zarządu Nalevka Polska.

Priorytetem jest zwiększenie sprzedaży na rynku HoReCa. Od początku roku zdążono już podwoić liczbę współpracujących z firmą restauracji. Do grudnia zarząd liczy na potrojenie tej liczby. Rośnie też wolumen sprzedaży na rynku biznesowym. W tym roku uruchomiono kilka ciekawych projektów brandingowych, takich jak etykieta i pudełko z logiem klienta.

– Obserwujemy wzrost zainteresowania taką formą promocji wśród dużych firm i koncernów. Chcemy wykorzystać ten trend. Liczymy, że bogactwo smaków i aromatów nalewek będzie dodatkową zachętą do skorzystania z naszych usług – mówi Adam Zniszczyński, dyrektor zarządzający w Nalevka Polska.

Właściciele Nalevka Polska zamierzają rozwijać ofertę smakową swoich trunków. Co roku planują wprowadzać przynajmniej jeden nowy smak do oferty. W tym roku na jesieni trafi do sprzedaży tarnina, dziko rosnący owoc w ekologicznych miejscach z Roztocza w okolicach Biłgoraja. Kolejnym rozważanym produktem jest sidośliwa, co jest efektem wielu zapytań o nowe smaki, na przykład wiśniówki. Właściciele firmy stawiają jednak na jakość, niż na ilość. Dlatego w ofercie Nalevki Polskiej znajdziemy kilka świetnie dopracowanych rodzajów trunku zamiast kilkudziesięciu smaków. Cały proces decyzyjny dotyczący wprowadzenia nowego smaku opiera się na badaniu rynku i testach z udziałem ekspertów oraz sommelierów .

– Rozwój oferty to jeden z elementów budowania naszej przewagi konkurencyjnej. Strategia firmy zakłada rozpoczęcie działalności w każdym mieście wojewódzkim, na początek przynajmniej w jednej restauracji i jednym sklepie. Możliwe jest również zwiększenie asortymentu poprzez wprowadzenie różnej pojemności butelek, np. 200ml i 700ml – mówi Adam Zniszczyński.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.