PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Onet startuje z programem talk-show realizowanym we współpracy z marką Okocim

Onet startuje z programem talk-show realizowanym we współpracy z marką Okocim fot. materiały prasowe
0 0

W czwartek, 15 marca, staruje nowy program „18:45. Czas na zasady” - nowa propozycja w wiosennej ramówce Onetu. Talk-show, który poprowadzi Filip Chajzer będzie można oglądać w każdy czwartek o godz. 18:45 na Onet.pl. Program powstaje we współpracy Onetu z marką Okocim i jest największym tego typu przedsięwzięciem video branded content realizowanym przez obu partnerów.

Program to doskonała okazja do ciekawych rozmów o życiowych zasadach i wartościach oraz poznania sztuki piwowarstwa w wykonaniu piwowarów Okocimia.

Talk-show Filipa Chajzera to program rozrywkowy, w którym fascynujące rozmowy o życiowych zasadach, wartościach i pasjach przeplatają się z anegdotami o historii browarnictwa, muzyką na żywo i śmiałymi wyzwaniami rzucanymi gościom przez prowadzącego.

 - „18:45. Czas na zasady” to mój pierwszy talk-show - cieszę się, że otwarcie i bez retuszu będę mógł porozmawiać z moimi gośćmi o zasadach, które wyznają w codziennym życiu. Emocje moich gości będą autentyczne, a w programie nie zabraknie zaskoczeń. Wyjątkowym smaczkiem każdego odcinka będzie sztuka warzenia piwa w wykonaniu Pawła, prawdziwego piwowara, dzięki któremu niejeden smakosz piwa będzie mógł wiele dobrego nawarzyć. Zapraszam do Onetu w każdy czwartek o godz. 18:45 – rozmawiamy o zasadach i warzymy z zasadami – mówi Filip Chajzer, prowadzący program „Czas na zasady”.

Program powstaje we współpracy Onetu z marką Okocim i jest największym tego typu przedsięwzięciem video branded content realizowanym przez obu partnerów.

- „18:45. Czas na zasady” to pierwszy rozrywkowy talk-show realizowany przez Onet. Użytkownicy dowiedzą się, jakie pasje mają i jakimi zasadami kierują się goście programu. Wszystko to podane w atrakcyjnej formie i najwyższej jakości – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Grupie Onet-RAS Polska.

- Program jest pierwszym internetowym projektem typu video branded content zrealizowanym z takim rozmachem. Robimy program rozrywkowy oparty na ciekawych rozmowach z wyjątkowymi ludźmi o życiowych wartościach, łącząc je z informacjami związanymi z brandem partnera, które co ważne, są kolejną porcją ciekawostek dla widza, a nie tylko reklamowym tłem. Jest to projekt, w którym w pełni wykorzystujemy jako duża grupa medialna kompetencje redakcyjne, dystrybucyjne, produkcyjne, sprzedażowe i promocyjne - dodaje.

W programie „18:45. Czas na zasady” widzowie poznają również laureatów konkursu na najlepszego domowego piwowara i postawy promowane przez markę Okocim.

- Cieszymy się na tę unikalną współpracę z Onetem. Jest to dla nas pierwszy tego typu innowacyjny projekt w digital. Kluczowe jest jednak to, że poza nową, ciekawą formułą, program wyrasta ze strategii i platformy komunikacyjnej marki – podkreśla Maciej Banaszkiewicz, senior brand manager marki Okocim. 

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.