PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu

Prezes Carlsberg Polska: w tym roku wprowadzamy kolejne innowacje, nowości, inwestujemy w marki

Prezes Carlsberg Polska: w tym roku wprowadzamy kolejne innowacje, nowości, inwestujemy w marki Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska fot. Carlsberg Polska
0 0

Carlsberg Polska stawia w tym roku na kolejne innowacje, piwa smakowe, a także nowości. Firma planuje też kontynuować inwestycje w marki i działania na poziomie sklepów – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

Jakie rysują się perspektywy przed browarami Carlsberg Polska w tym roku i jakie działania będzie prowadzić, aby biznes rósł?

- Po pierwsze wprowadzamy innowacje. Okocim Radler Limonka i owoce leśne już jest na rynku i został  pozytywnie przyjęty. Do wprowadzenia zachęcił nas sukces dwóch wcześniejszych wariantów – Okocim Radler Limonka i Okocim Radler Grejpfrut, które dwa lata z rzędu zdobyły medale na konkursie piwnym Chmielaki Krasnostawskie. Na półki trafił już też nowy wariant Somersby – Somersby Apple Secco Taste, napój piwny o smaku wytrawnych jabłek – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Przygotowujemy także nowości na sezon jesienno-zimowy, ale o tym poinformujemy nieco później – dodaje.

- Nadal będziemy wspierać innowacje wprowadzone w 2016 roku, np. Kasztelana Pszenicznego Niepasteryzowanego klarownego – pierwsze tego typu piwo w Polsce. Dodatkową zachętą jest brązowy medalem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów piwnych na świecie - European Beer Star Award 2016 przyznany temu wariantowi Kasztelana - mówi też Tomasz Bławat.

Dodaje, że firma planuje też kontynuować inwestycje w swoje marki, szczególnie w Okocim.

- Widzimy pozytywne rezultaty odświeżenia marki. Powróciła do swoich korzeni, do 170-letniej tradycji Browaru Okocim i dawnej receptury jasnego pełnego, które było pierwszym piwem tego gatunku uwarzonym na ziemiach polskich już w 1845 roku. Ujednoliciliśmy wygląd opakowań – po raz pierwszy zastosowaliśmy etykietę 360 st., opasującą całą butelkę, na której przekazujemy konsumentom dodatkowe informacji na temat piwa i marki Okocim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Prowadzimy także działania i promocje dla marki Carlsberg, która obchodzi 170 rocznicę istnienia. Podkreślamy jej duńskość, wysoką jakość, która zagwarantowała marce i firmie sukces przez prawie dwa wieki - dodaje.

- Działamy również na poziomie klientów i sklepów, gdzie dokonaliśmy zmian w  dotarciu do rynku. Mamy dość szeroki program wprowadzenia nowych lodówek, na których opieramy nasz wzrost w poszczególnych regionach sprzedaży - mówi też prezes Carlsberg Polska.

- Liczymy oczywiście na dalsze budowanie wartości kategorii i stabilizację cen. Mamy nadzieję, że dzięki wyższej sprzedaży innowacji i droższych produktów,  średnie ceny piwa będą odzwierciedlały ich  jakość i będą źródłem wartości zarówno dla detalistów jak i dla branży - podkreśla.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!