PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Prezes Wyborowa Pernod Ricard: mamy sporo nowości wysokiej jakości

Prezes Wyborowa Pernod Ricard: mamy sporo nowości wysokiej jakości Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard fot. WPR
0 0

Wyborowa Pernod Ricard wprowadziła w tym roku na rynek i jeszcze planuje wprowadzić sporo nowości skupiając się na produktach wysokiej jakości – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist, prezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

We wrześniu firma Wyborowa Pernod Ricard we współpracy z niewielką, rodzinną gorzelnią z Radzicza wprowadziła do sprzedaży wódkę rzemieślniczą Wyborowa od Mistrza, a wcześniej poprzez markę Jameson współpracowała też w Polsce z browarem rzemieślniczym Pracowni Piwa, dzięki czemu powstało piwo Pooka oraz w Irlandii, czego efektem jest irlandzka whiskey Jameson Caskmates dojrzewająca w beczkach po piwie.

- Największa nowość to whisky Jameson Caskmates oraz wódka Wyborowa od Mistrza, ale planujemy jeszcze wprowadzić pod marką Absolut – wódkę smakową Absolut Lime, która z dużym sukcesem została już w wprowadzona w USA sześć miesięcy temu – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist, prezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

- Jeśli chodzi o kategorię whisky, to w ubiegłym roku wprowadziliśmy whisky Ballantines Hard Fired oraz Chivas Extra. Nasze aktywne działania będziemy kontynuować i kłaść większy nacisk na nowości z kategorii single malt. To bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria, dlatego do sprzedaży wróci 12-letnia whisky Single Malt - The Glenlivet. Polska jest jednym z pięciu rynków w Europie, na które ten produkt powróci – podkreśla prezes Benoist.

Wyborowa Pernod Ricard podaje, że w jej  portfolio jesiennych nowości na szczególną uwagę zasługuje pierwsza w 190-letniej historii marki Ballantine's, 15-letnia whisky single malt w dwóch wariantach: The Glenburgie oraz The Miltonduff. Ponadto w ofercie znalazł się wyjątkowy produkt The Glenlivet 12YO, który po dwóch latach nieobecności jest znów dostępny w Polsce. 

Ostatnimi z nowości są nowe warianty wina Jacob’s Creek, które początkowo dojrzewają w tradycyjnych dębowych beczkach, a następnie Cabernet Sauvignon w beczkach po irlandzkiej whiskey, a Shiraz po szkockiej whisky. Jest to jedyny taki produkt na rynku.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Grupa Pernod Ricard to jeden z największych na świecie producentów i dystrybutorów win i napojów spirytusowych. W roku obrotowym 2016/2017 grupa osiągnęła ponad 9,0 mld euro przychodów ze sprzedaży. 

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!