PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Romuald Lipko wszedł z wódką Jolka do Lewiatana

Romuald Lipko wszedł z "Jolką" do Lewiatana Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl
0 0

Romuald Lipko, muzyk i członek Budki Suflera, który stał się też producentem wódek „Jolka, Jolka pamiętasz” poszerzył sieć dystrybucji i wprowadził wódki Jolka do części sklepów Lewiatan.

- Bardzo cieszy mnie umowa z tak znaną polską marką sklepów jaką jest Lewiatan. To potwierdza rozwój marki naszej wódki „Jolka, Jolka pamiętasz” i jej rosnącą popularność  na rynku. Z pewnością trafiamy z produktem premium w gusta coraz większej ilości Polaków – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko.

Biuro prasowe założonej przez Romualda Lipko firmy Muzyczne Alkohole informuje zaś, że wódka „Jolka, Jolka pamiętasz” jest w dostępna w sklepach Lewiatan od września i oprócz "białych" wódek z pszenicy i z ziemniaka jest też dostępna wiśniówka, lime i grapefruit. Muzyczne Alkohole będą też wprowadzać  pomarańcz, melon i jeżynówkę.

Na początku tego roku Romuald Lipko Muzyczne Alkohole wprowadził na rynek czystą wódkę marki „Jolka, Jolka pamiętasz”, która dostępna była m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie. Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej.

W czerwcu na rynku pojawiły się smakowe odmiany wódki „Jolka, Jolka pamiętasz”: grapefruit, limonka, wiśniówka, pomarańcz oraz melon. Wszystkie mają zawartość alkoholu 40 proc., robione są na bazie prawdziwych owoców i są bezglutenowe.

Jak podaje biuro prasowe firmy Muzyczne Alkohole wódki te są także poza polskim rynkiem eksportowane do Azji, USA, Anglii, Niemiec i Austrii.

Romuald Lipko mówił wcześniej w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że zainwestował w biznes alkoholowy około miliona złotych i założył w tym celu spółkę Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan konsoliduje obecnie ponad 3000 placówek handlowych i zrzesza placówki na zasadzie franczyzy 

 

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Szy 09-10-2017, 15:55:

Czekamy na cebulę " Nie płacz Ewka "

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.