PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

Romuald Lipko wszedł z wódką Jolka do Lewiatana

Romuald Lipko wszedł z "Jolką" do Lewiatana Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl
0 0

Romuald Lipko, muzyk i członek Budki Suflera, który stał się też producentem wódek „Jolka, Jolka pamiętasz” poszerzył sieć dystrybucji i wprowadził wódki Jolka do części sklepów Lewiatan.

- Bardzo cieszy mnie umowa z tak znaną polską marką sklepów jaką jest Lewiatan. To potwierdza rozwój marki naszej wódki „Jolka, Jolka pamiętasz” i jej rosnącą popularność  na rynku. Z pewnością trafiamy z produktem premium w gusta coraz większej ilości Polaków – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko.

Biuro prasowe założonej przez Romualda Lipko firmy Muzyczne Alkohole informuje zaś, że wódka „Jolka, Jolka pamiętasz” jest w dostępna w sklepach Lewiatan od września i oprócz "białych" wódek z pszenicy i z ziemniaka jest też dostępna wiśniówka, lime i grapefruit. Muzyczne Alkohole będą też wprowadzać  pomarańcz, melon i jeżynówkę.

Na początku tego roku Romuald Lipko Muzyczne Alkohole wprowadził na rynek czystą wódkę marki „Jolka, Jolka pamiętasz”, która dostępna była m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie. Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej.

W czerwcu na rynku pojawiły się smakowe odmiany wódki „Jolka, Jolka pamiętasz”: grapefruit, limonka, wiśniówka, pomarańcz oraz melon. Wszystkie mają zawartość alkoholu 40 proc., robione są na bazie prawdziwych owoców i są bezglutenowe.

Jak podaje biuro prasowe firmy Muzyczne Alkohole wódki te są także poza polskim rynkiem eksportowane do Azji, USA, Anglii, Niemiec i Austrii.

Romuald Lipko mówił wcześniej w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że zainwestował w biznes alkoholowy około miliona złotych i założył w tym celu spółkę Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan konsoliduje obecnie ponad 3000 placówek handlowych i zrzesza placówki na zasadzie franczyzy 

 

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Szy 09-10-2017, 15:55:

Czekamy na cebulę " Nie płacz Ewka "