PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Somersby Watermelon z nowym spotem TV promującym arbuzową nowość

Somersby Watermelon z nowym spotem TV promującym arbuzową nowość fot. materiały prasowe
0 0

16 kwietnia ruszyła emisja spotu TV, który wspiera wprowadzenie na rynek nowego arbuzowego smaku Somersby Watermelon.

Reklama przedstawia letni, tętniący życiem i radością świat, w którym nie można się nudzić. Orzeźwiający smak arbuzowy obecny jest w każdej sekundzie reklamy, podkreślając, że Somersby Watermelon idealnie nadaje się do picia w gronie przyjaciół.

Nowe Somersby Watermelon to napój piwny o arbuzowym smaku z charakterystycznymi delikatnymi bąbelkami.

Premierę nowego wariantu wspiera wielokanałowa kampania reklamowa. Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Noble Graphics, a za zakup mediów dom mediowy Initiative. Komunikację w Internecie przygotowała agencja Kamikaze. Planowane są również akcje promocyjne i silna komunikacja punktach sprzedaży.

Somersby Watermelon trafiło na półki w połowie marca. Dostępne jest w butelce 0,4 l oraz puszcze 0,5 l. w rekomendowanej cenie 4,69 zł.

Somersby Watermelon to czwarty w portfolio marki wariant smakowy po Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Elderflower Lime.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!