PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Stock Polska poszerza portfolio marki Lubelska

Stock Polska poszerza portfolio marki Lubelska fot. Stock Polska
0 0

W czerwcu 2018 r. rodzina marki Lubelska powiększyła się o dwa nowe smaki bazujące na owocach: gruszce i jeżynie. Tym samym portfolio marki składa się obecnie z 9 wariantów smakowych. Wraz z wprowadzeniem Gruszkówki i Jeżynówki na rynek zmieniło się także hasło przewodnie marki, które brzmi „Owoc ma moc!”. Nowe produkty są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

- Nasze nowe propozycje smakowe – Gruszkówka i Jeżynówka - potęgują owocową moc w portfolio Lubelskiej, zachęcają do dalszego odkrywania soczystych połączeń smakowych oraz absolutnie wyznaczają trendy w tej kategorii. Wierzymy, że Jeżyna i Gruszka zdobędą szerokie uznanie konsumentów - mówi Karolina Wróblewska Senior Brand Manager, Stock Polska.

Stock Polska zaznacza, że Gruszkówka Lubelskiej jest pierwszym produktem na rynku alkoholowym o tym smaku.

Stock Polska jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group.

Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

 

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

glm 20-06-2018, 09:57:

CEDC ma w portfolio Soplicę Uszlachetnioną Gruszką, więc przedstawiciele Stocka mijają się z prawdą...

ja 20-06-2018, 09:41:

Pierwsza gruszka? Chyba w Stocku nie patrzą na rynek, tylko cały czas na siebie. Brawo. Wyznaczanie trendów ściemy Pani Karolino.

Artur 19-06-2018, 21:50:

Jak kłamać to na dobre - są już produkty z gruszek więc nie są jedyni Wyborowa, Janosik!!! itp.,

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.