PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Wyborowa Pernod Ricard: marka Ostoya będzie kontynuować współpracę z Marcinem Dorocińskim

Wyborowa Pernod Ricard: marka Ostoya będzie kontynuować współpracę z Marcinem Dorocińskim Marcin Dorociński fot. Wyborowa Pernod Ricard
0 0

Marka Ostoya Vodka będzie kontynuować w 2018 roku kampanię „Ostoya dla wilków” i współpracę z aktorem Marcinem Dorocińskim – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za wódki top premium w Wyborowa Pernod Ricard.

Podkreśla, że marka Ostoya Vodka zanotowała spektakularne wzrosty sprzedaży w 2017 roku, co jest efektem m.in. konsekwentnie budowanej świadomości marki, w tym kampanii na rzecz bieszczadzkich wilków, której ambasadorem jest słynny aktor i entuzjasta działań na rzecz ochrony środowiska - Marcin Dorociński. Ważne było także sprawne zbudowanie dystrybucji.

Jakie działania sprzedażowe i marketingowe związane z Ostoya Vodka planuje  Wyborowa Pernod Ricard na 2018 rok?

- Jesteśmy zadowoleni z efektów kampanii „Ostoya dla wilków”, której ambasadorem jest Marcin Dorociński. Postanowiliśmy ją kontynuować – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora.

- Wódka Ostoya, stworzona z bieszczadzkiej pszenicy, nie zapomina o miejscu swojego pochodzenia. Dlatego wspiera działania na rzecz wilków prowadzone przez WWF Polska. Jest to spójne z DNA marki, w które wpisane jej lokalne pochodzenie oraz natura - dodaje.

Mówi, że rok do roku marka Ostoya wzrosła o niemal 30 proc., czyli ponad dwa razy szybciej niż kategoria top premium (Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty – metoda paragonowa, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wolumenowej, skumulowane okresy X 2015 – IX 2016 i X 2016 – IX 2017, wódka).

Od 2016 roku marka Ostoya wspiera program ochrony wilka bieszczadzkiego prowadzony przez WWF Polska. Łącznikiem wizerunkowym jest tożsamość produktu, jego pochodzenie oraz związek z naturą. Bieszczady, będące częścią Karpat, są jedną z najważniejszych ostoi zagrożonego gatunku, a jednocześnie miejscem narodzin wódki Ostoya. Do jej produkcji wykorzystywana jest pszenica wyłącznie z regionu Bieszczad, ostoi dzikiej natury. Nieprzypadkowy jest także wybór ambasadora kampanii. Znany z działań na rzecz przyrody i zwierząt Marcin Dorociński przede wszystkim wybiera projekty o profilu społecznym i ekologicznym.

Wyborowa Pernod Ricard wprowadziła do sprzedaży wódkę z segmentu top premium Ostoya Vodka w marcu 2015 roku. Przed jej wprowadzeniem na rynek prace nad nią trwały blisko dwa lata. To pierwsza pszeniczna Polska Wódka w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Wyrożnia ją lokalne pochodzenie - rodzi się tylko w jednej, lokalnej gorzelni, a surowiec pozyskiwany jest wyłącznie z upraw pszenicy pochodzących od wybranych rolników z rejonu Bieszczad.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych.  

POLECANE

KOMENTARZE: (2)

+ DODAJ KOMENTARZ

ostojnik 11-01-2018, 11:59:

na pewno nie dla takich słabych umysłów jak twój dzieciaku.

Z tego co wiem to na podkarpaciu czyli ostoi bieszczad gorzelni chyba nie ma wiec z ta pszenica bieszczadzka to nie wiem ;)

tur 10-01-2018, 13:26:

to jednak tylko wódka. dla alkoholików.