PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Dyrektor Aldi: Kontynuujemy umacnianie świadomości marki (obszerny wywiad)

Dyrektor Aldi: Kontynuujemy umacnianie świadomości marki (obszerny wywiad) Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI w Polsce. Fot. materiały prasowe
0 0

O strategii sieci handlowej Aldi Polska, budowaniu przewagi konkurencyjnej, rozwoju marek własnych oraz o nowej koncepcji wizualnej sklepów z Oktawianem Torchałą, dyrektorem generalnym Aldi w Polsce, rozmawia Olimpia Wolf.

Jaką strategię przyjęła sieć Aldi Polska na 2018 rok?

Kontynuujemy przyjętą w ubiegłym roku strategię, opartą o wsłuchiwanie się w oczekiwania klientów i wprowadzanie tych obserwacji do sklepów. Uznaliśmy, że naszym priorytetem będzie zadbanie o poprawę doświadczeń zakupowych w naszych sklepach i lepszą komunikację z klientami. Ubiegły rok upłynął pod znakiem rozszerzania asortymentu zarówno w kontekście rozbudowy portfolio marek własnych jak i artykułów szeroko znanych na polskim rynku, wzrostu zatrudnienia i przygotowań do wprowadzenia do sklepów nowego konceptu wizualnego, który dostosowywaliśmy do stylu zakupowego polskiego konsumenta. Obecnie kontynuujemy umacnianie świadomości marki i rozwój naszej sieci, budując przewagi konkurencyjne w oparciu o naturalne wyróżniki naszych sklepów. Są nimi wysoka jakość oferowanych produktów, potwierdzona licznymi certyfikatami, dobra cena gwarantująca dokonywanie satysfakcjonujących wyborów i możliwość zrealizowania kompleksowych zakupów. Szczególne miejsce w naszej strategii zajmuje oferta świeża. Świeżość jest motywem przewodnim nowych wnętrz naszych sklepów, ale też naszego asortymentu. Skupiamy się na tym, aby zapewnić naszym klientom świeże pieczywo wypiekane na miejscu kilka razy dziennie, świeże owoce i warzywa, również chłodzone, a także świeże mięso i ryby najwyższej jakości. Powołaliśmy specjalne zespoły, czuwające nad jakością asortymentu świeżego. Kontrolują one skrupulatnie dostawy oraz sprawdzają na bieżąco ten asortyment w sklepie. W perspektywie kilkuletniej, będziemy sukcesywnie umacniać pozycję  sieci na polskim rynku, tak by nasze sklepy stały się naturalnym, pierwszym wyborem zakupowym dla klientów.

Informowali Państwo, że aktualnym priorytetem jest wprowadzenie nowej koncepcji wizualnej we wszystkich istniejących sklepach. Proszę opowiedzieć o tej koncepcji.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (4)

+ DODAJ KOMENTARZ

Greg 18-08-2018, 09:17:

Lubie Aldi za porzadek w sklepie. Nie musze robic slalomu miedzy paletami tak jak to ma miejsce u konkurencji. Chyba najlepszy dyskont w PL i troche niedocrniany ... jeszcze :-)

ldekdl 13-08-2018, 20:05:

Dział świeże pieczywo nie istnieje w Aldi a to jest w Polsce podstawa. Sklep nie ma wielu istotnych produktów. Majonez Winiary to nie luksus ale pierwszy wybór klienta PL. Zresztą przypomina mi tp siec PLUS z przed 15 lat.

Klimontowska 13-08-2018, 16:30:

W Sosnowcu długie kolejki do kas. Przestałem zrobić tam zakupy, w Społem obok miła obsługa i brak kolejek.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.