PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Analityk: Carrefour może mieć problemy z przyciągnięciem klientów do konceptu Supeco

Analityk: Carrefour może mieć problemy z przyciągnięciem klientów do konceptu Supeco Supeco, fot.facebook
0 0

Analitycy IGD oceniają, że biorąc pod uwagę konkurentów na hurtowym rynku oraz obecność Biedronki i innych dyskontów, Carrefour może mieć trudności z przyciągnięciem kupujących do Supeco, biorąc pod uwagę brak świadomości marki.

Supeco zostało uruchomione w Europie Środkowo-Wschodniej w Rumunii w 2014 roku. Baner został utworzony, aby umożliwić Carrefour otwieranie marketów w mniejszych miastach i na obszarach wiejskich, gdzie inwestycje wymagane w przypadku innego sklepu spowodowałyby, że byłyby one nieopłacalne.

Placówki zachęcają klientów do jak największych zakupów poprzez ofertę obniżki cen przy kupnie wielu sztuk danego produktu. Koncept wszedł do naszego kraju, ale po cichu. Na razie szyld możemy spotkać tylko w dwóch miastach: w Piekarach Śląskich i w Tarnobrzegu (sieć w maju br. poszukiwała pracowników do nowego sklepu). Carrefour nie zdradza czy planuje rozwijać ten format.

Jak oceniają analitycy IGD, wprowadzenie formatu na wysoko konkurencyjny polski rynek może być wątpliwe. Zauważają, że w Polsce głównym graczem na tym rynku jest Eurocash, który obsługuje prawie 200 centrów cash & carry na terenie całego kraju. Z kolei Metro cash & carry ma 30 placówek Makro.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.