PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Apsys Polska podpisał 420 umów najmu na 71 tys. mkw. w 2017 r.

Apsys Polska podpisał 420 umów najmu na 71 tys. mkw. w 2017 r. Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska/ fot. materiały prasowe
0 0

W 2017 roku dział najmu Apsys Polska podpisał 420 umów na ponad 71 000 mkw. GLA w zarządzanym przez siebie portfolio. Można to porównać do pełnej komercjalizacji bardzo dużego centrum handlowego.

Apsys Polska podsumował wyniki za 2017 rok. Efektem pracy zespołu było podpisanie 420 umów najmu, w tym 40% nowych oraz 60% przedłużających dotychczasową współpracę z najemcami, na łączną powierzchnię ponad 71 000 mkw. GLA.

- To był intensywny rok pracy dla działu najmu Apsys Polska. Najwięcej rozmów z najemcami sfinalizowaliśmy w 3 kwartale, wynajmując około 20 tys. mkw. powierzchni handlowej. Spośród 420 umów najmu podpisanych w całym 2017 roku, ok. 170 stanowił reletting. W gronie nowych najemców znalazły się np. długo wyczekiwany przez klientów Posnanii salon włoskiej marki modowej Pinko, czy też największa w Polsce kawiarnia Starbucks oraz nowy koncept sieci Decathlon w Manufakturze. Wiele marek, które wprowadziliśmy do centrów handlowych w minionym roku pochodzi z branży gastronomicznej i rozrywkowej. Zgodnie z tendencjami rynkowymi są one coraz ważniejsze dla współczesnych klientów, którzy poszukują miejsc do spędzania wolnego czasu – komentuje wyniki Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska.

Doświadczenie zdobyte przez dział najmu Apsys podczas komercjalizacji regionalnych i nowoczesnych konceptów handlowych typu Manufaktura w Łodzi czy Posnania w Poznaniu, jak również centrów handlowych o mniejszym zasięgu, a także starszych generacji jak Korona we Wrocławiu, pozwala spółce wprowadzać do nich marki nowe zarówno na rynku polskim, jak i lokalnym. Przykładem może być otwarcie w Galerii Katowickiej pierwszego w Europie salonu producenta fotelików i wózków dziecięcych - Maxi-Cosi, w Manufakturze pierwszej w województwie łódzkim restauracji Whiskey In The Jar słynącej z dań z wołowiny i niemal codziennych koncertów oraz w Posnanii debiutującej na rynku poznańskim marki obuwia męskiego premium - Loake.

Unikalne i nowoczesne centra handlowe, dominujące pod względem wielkości, czy też oferty i zapewniające klientom atrakcyjne możliwości spędzania wolnego czasu są obecnie najbardziej atrakcyjne dla najemców. Obiekty mniejsze, starszych generacji, które nie dostosowały się jeszcze do zmian w nawykach zakupowych Polaków muszą znaleźć pomysł na funkcjonowanie w nowych realiach i odróżnić się od konkurencji. - Apsys wspiera centra handlowe starszych generacji m.in. w prowadzeniu dobranej do potrzeb lokalnego rynku rekomercjalizacji. Zachęcamy najemców do wprowadzania do tych centrów nowych konceptów salonów oraz oferowania coraz szerszego zakresu usług niedostępnych online. Właścicielom rekomendujemy modernizację przestrzeni, aby wygospodarować więcej miejsca na strefę kulinarną i rozrywkową – mówi Sylwia Surman, associate director w Apsys Polska.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!