PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Biedronka: Sprzedaż produktów marki własnej odpowiadała za 42,6% przychodów

Biedronka: Sprzedaż produktów marki własnej odpowiadała za 42,6% przychodów fot. materiały prasowe sieci Biedronka
0 0

W I kwartale br. Biedronka wprowadziła do oferty 109 produktów pod marką własną, a sprzedaż towarów z logo sieci odpowiadała za 42,6 proc. łącznych przychodów.

Przypomnijmy, że sprzedaż sieci Biedronka wyniosła w I kw. 2017 r. 2,53 mld euro w porównaniu do 2,28 mld euro w I kw. 2016 r., co oznacza wzrost LfL o 8,4 proc.

W ciągu pierwszego kwartału 2017 r. Biedronka powiększyła się o 7 sklepów netto (11 otwarć, 4 zamknięcia). Zmodernizowano również 40 placówek. Na inwestycje w Polsce wydano 49 mln euro, co oznacza połowę wszystkich środków zainwestowanych przez Jeronimo Martins w tym czasie.

Więcej na dlahandlu.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!