PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Biedronka: Sprzedaż produktów marki własnej odpowiadała za 42,6% przychodów

Biedronka: Sprzedaż produktów marki własnej odpowiadała za 42,6% przychodów fot. materiały prasowe sieci Biedronka
0 0

W I kwartale br. Biedronka wprowadziła do oferty 109 produktów pod marką własną, a sprzedaż towarów z logo sieci odpowiadała za 42,6 proc. łącznych przychodów.

Przypomnijmy, że sprzedaż sieci Biedronka wyniosła w I kw. 2017 r. 2,53 mld euro w porównaniu do 2,28 mld euro w I kw. 2016 r., co oznacza wzrost LfL o 8,4 proc.

W ciągu pierwszego kwartału 2017 r. Biedronka powiększyła się o 7 sklepów netto (11 otwarć, 4 zamknięcia). Zmodernizowano również 40 placówek. Na inwestycje w Polsce wydano 49 mln euro, co oznacza połowę wszystkich środków zainwestowanych przez Jeronimo Martins w tym czasie.

Więcej na dlahandlu.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.