PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Carrefour wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego na stacjach paliw

Carrefour wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego na stacjach paliw fot. materiały prasowe
0 0

Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie, zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym.

Carrefour inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej. Do portfolio sklepów osiedlowych w trzech formatach: Express convenience, Express Mini Market oraz Globi rozwijanych w modelu franczyzowy oraz ajencyjnym, dołączyła właśnie nowa oferta franczyzowa skierowana do właścicieli stacji paliw.

Carrefour posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepami franczyzowymi w Polsce i na świecie. - Obecnie, przygotowaliśmy i przetestowaliśmy na polskim rynku nowy koncept sklepu dedykowanego właścicielom stacji paliw. Dzięki nowej ofercie, mogą oni teraz zaoferować swoim klientom znacznie szerszy wybór produktów i usług oraz bardziej kompleksową ofertę niż dotychczas – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. 

- Współpraca z firmą Wasbruk, to dopiero początek naszej ekspansji w tym segmencie. Rozmawiamy już z kilkoma innymi polskimi sieciami, które są zainteresowane współpracą franczyzową z Carrefour - dodaje Florkiewicz.

Nowy koncept sklepu dla właścicieli stacji paliw został przygotowany na sprawdzonej marce pomarańczowego sklepu Carrefour Express convenience, ale jest modyfikowany w oparciu o lokalizację sklepu: osiedlową lub tranzytową. Sieć dostarcza niezbędne wyposażenie sklepu, identyfikację wizualną oraz wybrany asortyment produktów. W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się do 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw. Wraz z ofertą produktową, w zależności od potrzeb klientów, Carrefour oferuje również w swoim sklepie szeroką paletę usług, m.in. hot-dogi, ekspres do kawy czy dania food to go, których najczęściej poszukują podróżni. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji.

Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa blisko 600 sklepów franczyzowych. Koncept Express convenience to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2, które najczęściej zlokalizowane są w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum aglomeracji miejskich. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.