PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Crédit Agricole - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Czy Microsoft zaoferuje detalistom technologię funkcjonującą w Amazon Go?

0 0

Microsoft pracuje nad technologią, która wyeliminowałaby kasjerów ze sklepów detalicznych. To wyzwanie dla w pełni automatycznego sklepu spożywczego Amazona, funkcjonującego pod nazwą Amazon Go – podaje agencja Reuters, na podstawie informacji sześciu źródeł zbliżonych do sprawy.

Jak wynika z ich informacji, gigant oprogramowania opracowuje systemy, które śledzą, co kupujący wkładają do koszyków. Microsoft pokazał przykładową technologię sprzedawcom detalicznym z całego świata i przeprowadził rozmowy z Walmart na temat potencjalnej współpracy.

Technologia Microsoftu ma pomóc sieciom detalicznym w dotrzymaniu kroku technologii sklepu Amazon Go, który został otwarty w styczniu w Seattle. Jest to sklep w pełni zautomatyzowany, bez kas. Po wejściu do sklepu klienci skanują swoje smartfony, po czym kamery i czujniki identyfikują, co zabierają ze sklepowych półek. Gdy skończą zakupy, po prostu opuszczają sklep, a Amazon wystawia im rachunek na konto karty kredytowej. Wkrótce kolejne sklepy Amazon Go zostaną otwarte w Chicago i San Francisco.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.