PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Dostęp do sieci dyskontów to dla producentów synonim sukcesu

Dostęp do sieci dyskontów to dla producentów synonim sukcesu fot. shutterstock.com
0 0

Lidl podaje w reklamach, że umożliwił wielu polskim firmom dostęp do zagranicznych rynków. Główny dostawca mięsa i wędlin do sieci Biedronka - ZM Kania - informuje o dynamicznym wzroście zysków. Dostęp do sieci dyskontów to dla producentów synonim sukcesu – informuje money.pl.

Sieci po osiągnięciu pewnej masy krytycznej mogą zaczynać przebierać w producentach. Ten nam dostarczy mleko, tamten olej. Zarobi producent, zwiększając wielkość produkcji i zyski, skorzysta i sieć dyskontowa, mając dostawcę zapewniającego wymaganą jakość po odpowiedniej cenie. Zakłady Mięsne Kania dzięki skoncentrowaniu działalności na Biedronce zwiększyły w tym roku zyski o jedną czwartą - podała notowana na giełdzie firma w środę. W pierwszym półroczu do największej sieci dyskontów w Polsce spółka skierowała aż 64 proc. sprzedaży, podczas gdy rok temu było to 48 proc.

A tym, że dostarczanie produktów do dyskontów się opłaci, świadczyć mogą również ostatnie reklamy Lidla. Niemiecka sieć informuje, że zapewnia polskim producentom zagraniczne rynki zbytu. Według Serpol Cosmetics, współpraca z siecią Lidl Polska zaowocowała wzrostem przychodów o ponad 40 proc. od początku bieżącego roku obrotowego. Ponadto spółka zwiększyła poziom zatrudnienia o około 20 proc.

Więcej na money.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.