PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Dyrektor Biedronki o markach własnych: Stawiamy na produkty ekologiczne

Dyrektor Biedronki o markach własnych: Stawiamy na produkty ekologiczne Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska. Fot. materiały prasowe
0 0

Wśród produktów marki własnej mamy artykuły, które obrazują aktualne trendy konsumenckie. Wśród nich znalazły się m.in. artykuły spożywcze nowej marki goBio - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.

- Produkty marki goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.

Dodaje, że sieć Biedronka dba również o to, by produkty te były pakowane w materiały przyjazne dla środowiska. Dzięki zaangażowaniu dostawców, już teraz znaczna część produktów goBIO sprzedawana jest na tackach z papieru oraz w opakowaniach ekologicznych, takich jak folia non-PVC, którą można łatwo poddać recyklingowi.

- Aktualnie w sklepach sieci dostępnych jest ponad 60 produktów goBIO, z czego blisko 40 trafiło do stałego asortymentu. Do hitów sprzedaży należą: jogurt naturalny, ser i mleko od polskiego dostawcy – firmy Piątnica. Wybór naszych klientów udowadnia, że goBIO to właściwy kierunek. Choć wciąż jest to młoda kategoria, staramy się ją popularyzować i pokazywać, że nie są to produkty luksusowe i drogie. Dzięki ofercie goBIO w ponad 2820 sklepach Biedronka taka żywność jest dostępna dla każdego - opowiada Michał Gontarz.

- Spektakularnym sukcesem, który udało nam się ostatnio osiągnąć, jest także wprowadzenie na rynek w ramach marki FruVita jogurtu typu SKYR. Gdybyśmy jeszcze 3 miesiące temu zapytali Polaków, co to jest, do czego służy i jak można go konsumować, ponad 99 proc. nie udzieliłoby żadnej odpowiedzi. Kierując się walorami odżywczymi tego jogurtu, czyli 3-krotnie wyższą zawartością białka i 0 proc. zawartością tłuszczu, wprowadziliśmy ten produkt na rynek, inwestując w komunikację i dzięki temu mamy w ofercie wyróżnik. Jogurt SKYR powstał przy współpracy z naszym wieloletnim partnerem handlowym – polskim producentem nabiału – firmą Piątnica - tłumaczy dyrektor zakupów JMP.

Przypomina również, że w minionym roku we współpracy z partnerami handlowymi Biedronka dokonała rebrandingu 17 marek własnych, wprowadzając zmiany wyglądu i funkcjonalności ich opakowań. 

- Ponadto dzięki wsparciu ze strony Biedronki, polskie produkty goszczą na półkach sklepów należących do Grupy Jeronimo Martins w Portugalii i Kolumbii. Możemy pochwalić się również produktami marki własnej, które zadebiutowały równolegle w Polsce i w Portugalii – są to kosmetyki BeBeauty oraz produkty spożywcze goBio - mówi.

- Oferta produktów marki własnej nadal będzie przez nas rozwijana w oparciu o zidentyfikowane potrzeby klientów. Wprowadzanie nowych i zmiany zachodzące w obrębie istniejących produktów są odzwierciedleniem takich potrzeb - podsumowuje Michał Gontarz.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Producent mleka 16-07-2018, 14:28:

MY CHCEMY MARKI"ŁOWICKIE" W SPRZEDAŻY W BIEDRONCE
jesteśmy dostawcami mleka do OSM Łowicz a zarazem klientami Biedronki
Prosimy o pogodzenie naszych wspólnych interesów.
pozdrawiam

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.