PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Eurocash rozbudzi lokalny patriotyzm w Polsce. Ruszyła akcja „Lokalni Herosi"

Eurocash rozbudzi lokalny patriotyzm w Polsce. Ruszyła akcja „Lokalni Herosi" fot. materiały prasowe
0 0

100 lokalnych inicjatyw związanych z kulturą, sportem, ekologią, przestrzenią wspólną i pomocą potrzebującym zostanie zrealizowanych dzięki niezależnym przedsiębiorcom – właścicielom sklepów, współpracującym z Grupą Eurocash.

Zbieranie zgłoszeń w ramach akcji „Lokalni Herosi – 100 inicjatyw przedsiębiorców na 100-lecie niepodległości” ruszyło 14 maja na stronie herosiprzedsiebiorczosci.pl. Realizacja setki wybranych projektów nastąpi w pierwszej połowie 2019 roku.

Właściciele sklepów mogą zdobyć na ten cel od 10 tys. do 100 tys. zł. Łącznie w budżecie na realizację lokalnych inicjatyw znajduje się 1,5 mln zł. Akcję objęło Patronatem Honorowym Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.

Tytułowi Lokalni Herosi to właściciele kilkunastu tysięcy małopowierzchniowych sklepów rozlokowanych po całej Polsce i zaopatrujących się w Grupie Eurocash takich jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama i wielu innych.

Według badania przeprowadzonego w ubiegłym roku przez Instytut Keralla Research na zlecenie Grupy Eurocash, działalność takich sklepów pozytywnie wpływa na lokalne społeczności i ich poziom zadowolenia z życia – uważa tak ponad 78 proc. pytanych przedsiębiorców.

Według niemal 29 proc. z nich, sklep nie tylko daje dostęp do szerokiego wachlarza produktów, ale jest też miejscem spotkań lokalnej społeczności. Oprócz tego daje pracę i jest punktem, w którym oferuje się lokalne produkty. To właśnie w sklepach detalicznych buduje się bliskie relacje z klientem. Na ten aspekt zwraca uwagę ponad połowa badanych. Zbudowanie dobrych relacji z klientami jest wymieniane przez przedsiębiorców jako drugi najważniejszy czynnik wpływający na rozwój sklepu, zaraz po dobrej ofercie.

– Sklepy osiedlowe zawsze były czymś więcej niż tylko punktem handlu detalicznego. To ośrodki życia społecznego. Przedsiębiorcy nie tylko wpłacają podatki do lokalnych budżetów i na miejscu inwestują swoje zyski, ale też znają potrzeby i problemy swoich klientów niepowiązane z handlem. To jest również ich konkurencyjna siła. Wiemy, że sami często inwestują w rozwój lokalnej społeczności, dlatego postanowiliśmy pomóc im w realizacji jeszcze większej liczby inicjatyw – mówi Marta Gampf, dyrektor marketingu w Grupie Eurocash.

Projekt jest realizowany z okazji obchodzonej w tym roku 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. W pierwszym etapie, między 14 maja a 18 czerwca, właściciele sklepów wspieranych przez Grupę Eurocash będą zgłaszać na stronie projektu inicjatywy, z których będą mogły skorzystać lokalne społeczności.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

abc 16-05-2018, 16:26:

Eurocash to lider pod względem przychodów ze sprzedaży.
Ale nie pod względem Zysków...

Efektownie wyglądają przychody,
ale biznes niezbyt efektywny.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.