PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Grupa Chorten i 10 największych producentów wspólnie z konkursem dla konsumentów

Grupa Chorten i 10 największych producentów wspólnie z konkursem dla konsumentów fot. materiały prasowe
0 0

Grupa Chorten od 17 maja do 30 czerwca organizuje w swoich sklepach konkurs konsumencki w oparciu o współpracę z 10 znanymi producentami. Mlekovita, Kompania Piwowarska, FoodCare, Podravka, Sokołów, Koral, Fortuna, Tchibo, Frito Lay i Van Pur – to producenci, którzy weszli w nową akcję sklepów Chorten skierowaną do klientów.

Konkurs, w którym konsumenci robiąc codzienne zakupy będą mogli wygrać m.in. samochód osobowy Citroën C3, sprzęt elektroniczny oraz nagrody finansowe, dotyczy blisko 450 oszyldowanych sklepów współpracujących z Grupą Chorten.

Inicjatywa swoim zasięgiem obejmuje województwo podlaskie, mazowieckie, lubelskie, łódzkie, warmińsko-mazurskie i świętokrzyskie. Wszystkie sklepy z logotypem dębu zostały oznaczone materiałami promocyjnymi.

- Konkursem konsumenckim chcemy zachęcić klientów sklepów Chorten do bardziej regularnych zakupów, nieco zwiększyć wartość ich koszyka i zwrócić uwagę na obecność na naszych półkach szerokiej oferty doskonałych produktów topowych producentów. Zakup wybranych marek będzie dodatkowo premiowany możliwością zdobycia atrakcyjnej nagrody, więc mamy nadzieję, że klienci z zainteresowaniem podejdą do naszego programu – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

- Jest to nasz pierwszy projekt, który obejmuje aż tak dużą grupę sklepów z kilku województw. To także forma integracji naszych partnerów przy budowaniu wspólnej marki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten i będziemy chcieli – dodaje Sylwia Olechno, dyrektor generalny.

Aby wziąć udział w konkursie z nagrodami klienci muszą zrobić zakupy za minimum 30 zł na jednym paragonie, w tym kupić trzy produkty wybranych marek. Program ma wzmocnić ich rozpoznawalność w sklepach Chorten. To dokładnie 21 marek, takich jak: Tchibo, Podravka, Vegeta, Gellwe, Fitella, Black, Frugo, 4MOVE, Mlekovita, Koral i Bracia Koral, Sokołów, Pysio, Fortuna, Garden, Żubr, Tyskie, Pepsi, Lay’s, Rock Star i Łomża. W sumie więc do wyboru klienci będą mieli około tysiąca propozycji produktowych, które są uwzględniane w programie.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.