PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Jak sieci handlowe radzą sobie z falą upałów?

Jak sieci handlowe radzą sobie z falą upałów? fot. PTWP
0 0

Z wysokimi temperaturami muszą sobie radzić pracownicy i pracodawcy w całej Polsce. Nie inaczej jest w przypadku sieci handlowych. Problem mogą mieć małe sklepy, ale również dużym gorące powietrze daje się we znaki - czytamy na Money.pl

Biedronka, w ramach permanentnej modernizacji sklepów sieci, wymienia sprzęt chłodniczy na urządzenia posiadające drzwiczki. 

- Montujemy klimatyzację w sklepach, w których jej wcześniej nie było. Budynki są docieplane, a zastosowanie odpowiedniego systemu termoizolacji przeciwdziała szybkiemu nagrzewaniu się wnętrza placówek w okresie letnim – informuje Justyna Rysiak z Jeronimo Martins Polska.

Lidl zapewnia, że każdy nowo budowany obiekt jest klimatyzowany.

- Temperatura pomieszczenia dopasowywana jest zarówno do właściwości produktów, jak również z uwzględnieniem dbałości o komfort klientów oraz pracowników - czytamy w przesłanej informacji.

- Wysokie temperatury są koszmarem sklepów, które nie mają klimatyzacji, lub posiadają urządzenia o wydajności niedostosowanej do ich kubatury – zaznacza Paweł Niezgoda, rzecznik Piotra i Pawła.

Przyznaje również, że przy takich temperaturach zewnętrznych utrzymanie jakości produktów świeżych może być trudne. - Nasze sklepy w całości są wyposażone w wysoce wydajny systemy klimatyzacyjne. Przy takich warunkach jak obecnie wydają się być oazą komfortu. Produkty dostępne w naszych sklepach na żadnym etapie nie doświadczają "dyskomfortu" – przekonuje. - Począwszy od łańcucha dostaw, po magazyn i sklep zawsze są przechowywane we właściwej temperaturze.

Więcej na Money.pl

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.