PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych?

Jaką rolę pełnią social media w sieciach handlowych? Fot. shutterstock

Dzięki mediom społecznościowym sieci handlowe zyskują szansę na lepszą komunikację z klientami i informacje zwrotne, co może mieć przełożenie na zwiększenie sprzedaży. Z drugiej strony plotka, która pojawi się w social media na temat kondycji lub planów firmy potrafi nadszarpnąć jej reputację. Jaką rolę pełnią obecnie social media w sieciach handlowych i jakich błędów powinny się wystrzegać sieci, korzystając z tych kanałów komunikacji?

Wybrany ranking jest treścią płatną. Można wykupić dostęp do tego konkretnego rankingu lub roczny dostęp do "Strefy premium", który zagwarantuje dostęp do wszystkich rankingów. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj. Aby wykupić wybrany dostęp, przejdź na stronę sklepu.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!