PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Kanał Kuchni Lidla na YouTube ma 100 tys. subskrypcji

Kanał Kuchni Lidla na YouTube ma 100 tys. subskrypcji fot. materiały prasowe Lidla
0 0

Lidl Polska zgromadził 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka postawiła na nowych prowadzących oraz zmieniła dotychczasowy format video.

Lidl od wielu lat rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników.

YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników. 

W październiku 2016 Lidl wystartował z nową kampanią, zmieniając tym samym strategię oraz sposób komunikacji na swoim kanale YouTube. Do ambasadorów Lidla, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołączyli nowi prowadzący: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski, finalistka programu MasterChef – Kinga Paruzel oaz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Od tej pory na kanale pojawiło się kilkadziesiąt filmów z kulinarnymi przepisami, poradami i wyzwaniami. 

Do wspólnego przygotowywania przepisów Lidl zaprasza także gości specjalnych. Do tej pory w Kuchni Lidla gotowali m.in. Agnieszka Grzelak, Aleksandra Żuraw, Martin Stankiewicz czy Adam „Poszukiwacz” Wiejak. 

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!