PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Lagardère Travel Retail wycofuje jaja z chowu klatkowego

Lagardère Travel Retail wycofuje jaja z chowu klatkowego fot. shutterstock
0 0

Decyzje o rezygnacji z jaj z chowu klatkowego podejmuje coraz więcej firm, takich jak Biedronka, Lidl, Costa Caffee, Hotele B&B. Firmy motywują swoje działania dbałością o jakość proponowanych produktów, kwestiami etycznymi, jak i wolą konsumentów, którzy w znakomitej większości uważają, że hodowla klatkowa kur niosek nie spełnia nawet minimalnych potrzeb bytowych tych zwierząt.

W Polsce Spółka Lagardere Travel Retail, działająca przez ostatnich 18 lat pod nazwą HDS Polska, zarządza siecią 630 sklepów prasowych pod markami Inmedio, Relay, Virgin, Discover, a także sklepami typu convenience pod marką 1 Minute. Posiada również 80 lokali gastronomicznych, w tym kawiarnie, bistro, piekarnie z ofertą restauracyjną oraz sklepy Duty Free na lotniskach.

Firma zobowiązała się wprowadzić globalne zmiany do 2025 roku, ale prace nad wycofaniem jaj z chowu klatkowego już ruszyły. Obecnie jajka “trójki” zostały wycofane w Niemczech oraz we Włoszech.

Zobowiązując się do wyeliminowania z globalnego łańcucha dostaw jaj pochodzących z hodowli klatkowej Lagardère Travel Retail nie tylko wpisuje się w światowy trend CSR jakim jest podjęcie odpowiedzialności za poprawę losu zwierząt hodowlanych, ale także ustanawia nowy standard dla branży turystycznej na całym świecie.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!