PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Comarch - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu www.nagel-group.com - partner portalu sniezka - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Lidl: Media społecznościowe są ważną częścią naszej strategii marketingowej

Lidl: Media społecznościowe są ważną częścią naszej strategii marketingowej Fot. shutterstock
0 0

Media społecznościowe pełnią bardzo dużą rolę w naszej komunikacji zewnętrznej. Są to nieocenione i bardzo skuteczne kanały usprawniające kontakt z klientami. Pełnią także rolę informacyjną - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

- Poprzez media społecznościowe w swobodny i kreatywny sposób możemy informować klientów o naszej ofercie, przeprowadzanych akcjach promocyjnych czy projektach, w które się angażujemy. Są to także platformy wzajemnej wymiany doświadczeń między klientami i dyskusji. Wiadomości oraz komentarze, które otrzymujemy od klientów, pomagają nam poznać ich opinie i tym samym szybko reagować, ulepszać naszą ofertę, odpowiadać na ich potrzeby i pomysły - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

- Bardzo ważną platformą kontaktu z klientami jest nasz fanpage na Facebook’u. Udało nam się zebrać tam ogromną społeczność, która aktualnie wynosi ponad milion użytkowników. Z klientami dzielimy się informacjami na temat akcji, w które się angażujemy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, ale również prezentujemy promocje oraz najnowszą ofertę produktów spożywczych i artykułów przemysłowych - dodaje.

Od kilku lat Lidl Polska rozwija profil na Instagramie. Aktualnie obserwuje sieć ponad 80 tys. użytkowników. - Instagram to miejsce, gdzie w ciekawy, ale w przystępny sposób komunikujemy się z klientami. Kreatywne grafiki i krótkie filmy pozwalają nam w przejrzysty sposób przedstawić ofertę Lidl Polska, co podoba się naszym obserwatorom - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaje, że sukcesem jest kanał KuchniaLidla.pl w serwisie YouTube. - Bardzo się cieszymy, że kanał subskrybuje już ponad 200 tys. użytkowników. Ostatni rok to niebywały rozwój Kuchni Lidla na YouTube. Dzięki rewolucji na naszym kanale, nowym prowadzącym oraz gościnnym występom znanych Youtuberów udało nam się zgromadzić bardzo dużą społeczność i wznieść Kuchnię Lidla na nowy poziom - mówi.

- Nasza strategia marketingowa to połączenie wielu kanałów, a media społecznościowe są jej ważną częścią. Stawiamy na pełną spójność komunikacji, natomiast niebywałą zaletą mediów społecznościowych jest bezpośredni kontakt z odbiorcami i natychmiastowa informacja zwrotna. Dzięki temu możemy lepiej dostosować nasze przekazy i dopasować je do potrzeb konsumentów - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!