PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Lidl: Media społecznościowe są ważną częścią naszej strategii marketingowej

Lidl: Media społecznościowe są ważną częścią naszej strategii marketingowej Fot. shutterstock
0 0

Media społecznościowe pełnią bardzo dużą rolę w naszej komunikacji zewnętrznej. Są to nieocenione i bardzo skuteczne kanały usprawniające kontakt z klientami. Pełnią także rolę informacyjną - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

- Poprzez media społecznościowe w swobodny i kreatywny sposób możemy informować klientów o naszej ofercie, przeprowadzanych akcjach promocyjnych czy projektach, w które się angażujemy. Są to także platformy wzajemnej wymiany doświadczeń między klientami i dyskusji. Wiadomości oraz komentarze, które otrzymujemy od klientów, pomagają nam poznać ich opinie i tym samym szybko reagować, ulepszać naszą ofertę, odpowiadać na ich potrzeby i pomysły - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

- Bardzo ważną platformą kontaktu z klientami jest nasz fanpage na Facebook’u. Udało nam się zebrać tam ogromną społeczność, która aktualnie wynosi ponad milion użytkowników. Z klientami dzielimy się informacjami na temat akcji, w które się angażujemy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, ale również prezentujemy promocje oraz najnowszą ofertę produktów spożywczych i artykułów przemysłowych - dodaje.

Od kilku lat Lidl Polska rozwija profil na Instagramie. Aktualnie obserwuje sieć ponad 80 tys. użytkowników. - Instagram to miejsce, gdzie w ciekawy, ale w przystępny sposób komunikujemy się z klientami. Kreatywne grafiki i krótkie filmy pozwalają nam w przejrzysty sposób przedstawić ofertę Lidl Polska, co podoba się naszym obserwatorom - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaje, że sukcesem jest kanał KuchniaLidla.pl w serwisie YouTube. - Bardzo się cieszymy, że kanał subskrybuje już ponad 200 tys. użytkowników. Ostatni rok to niebywały rozwój Kuchni Lidla na YouTube. Dzięki rewolucji na naszym kanale, nowym prowadzącym oraz gościnnym występom znanych Youtuberów udało nam się zgromadzić bardzo dużą społeczność i wznieść Kuchnię Lidla na nowy poziom - mówi.

- Nasza strategia marketingowa to połączenie wielu kanałów, a media społecznościowe są jej ważną częścią. Stawiamy na pełną spójność komunikacji, natomiast niebywałą zaletą mediów społecznościowych jest bezpośredni kontakt z odbiorcami i natychmiastowa informacja zwrotna. Dzięki temu możemy lepiej dostosować nasze przekazy i dopasować je do potrzeb konsumentów - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz.

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.