PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Lidl: Mięso marki własnej „Rzeźnik” produkowane jest w Polsce

Lidl: Mięso marki własnej „Rzeźnik” produkowane jest w Polsce Fot. shutterstock
0 0

Lidl Polska kontynuuje kampanię z dostawcami. Tym razem sieć chce zapoznać klientów z producentami świeżego mięsa marki „Rzeźnik”. W najbliższych tygodniach w kampanii pojawią się przedstawiciele firm: Animex, Indrol, Skiba oraz Połonina.

Mięso marki „Rzeźnik”, które na co dzień jest dostępne w stałej ofercie sklepów Lidl, w 100 proc. produkowane jest w Polsce. Lidl chce zwiększyć świadomość klientów na temat pochodzenia swoich produktów i ich jakości, przedstawiając tym samym historie rodzimych producentów, które za nimi stoją.

Lidl przeprowadza rocznie ponad 6000 badań w niezależnych laboratoriach badawczych. Kategoria świeżego mięsa jest dla sieci szczególnie istotna ponieważ produkty marki „Rzeźnik” są dostarczane codziennie do ponad 600 sklepów Lidl w Polsce. Na stałe w asortymencie znajduje się ok. 60 produktów z tej kategorii. 

– Jesteśmy dumni z marki „Rzeźnik” i z wysokiej jakości jaką reprezentuje. Jest ona wynikiem wspólnych starań naszych pracowników oraz dostawców, którzy spełniają restrykcyjne wymagania jakościowe. Wymagamy certyfikatów jakościowych takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie. Oprócz kontroli na etapie produkcyjnym tzn. audytów u dostawców, przeprowadzamy również kontrole świeżego mięsa na etapie dostawy do magazynów oraz wybranych partii w sklepach. Za naszymi produktami stoją ludzie i ich niesamowite historie. Cieszymy się, że możemy przybliżyć je klientom” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager Lidl Polska.

W 2016 roku wartość produktów marek Lidla wyeksportowanych za pośrednictwem polskich dostawców do ponad 20 europejskich krajów wyniosła 2 mld złotych. Wśród produktów eksportowanych znajduje się także świeże mięso wyprodukowane w Polsce – trafia m.in. do sklepów Lidl na Litwie, Słowacji oraz w Rumunii i Czechach. Wartość eksportu w 2017 roku w kategorii mięsa wyniosła 34,8 mln euro (wzrost z 30,3 mln euro w 2016 roku).

Bohaterowie kampanii "Prosto od sprawdzonych dostawców":

Indrol. Firma istnieje na polskim rynku od 25 lat, prowadzą ją Paweł Waligórski oraz Maciej Siejek. Jest to największy i strategiczny dostawca indyka do sklepów Lidl w Polsce. „Nasz pierwszy indycznik założył mój ojciec, a teraz jesteśmy najnowocześniejszym zakładem w Polsce produkującym mięso z indyka. Na naszej fermie wszystko dzieje się powoli, bo tak rosną indyki. Żeby zachować świeżość mięsa porcjujemy je, pakujemy – dbając o najwyższe standardy higieny i wysyłamy do Lidla, jeszcze tego samego dnia. To nasz przepis na najlepszego indyka” – podsumowuje Paweł Waligórski. 

NASTĘPNA STRONA

POLECANE

KOMENTARZE: (8)

+ DODAJ KOMENTARZ

a je to 09-04-2018, 15:44:

Bardzo źle, że z polski bo jakość jest kiepska typowo polska tego mięsa

Tomek 09-04-2018, 14:05:

to dobrze, że z Polski. Pytanie czy przez polskie podmioty, drogi Lidlu nie daj się zwariować kampaniami bez antybiotyków etc. to że bez antybiotyków to wiadomo wszak prawo zakazuje ...

nie lubie stonki 09-04-2018, 09:50:

polak więcej sypie niż Niemiec tzw chemii np jabłuszka z pod Grojca polecam hehe, czy antybiotyki dodawane bez kontroli karencji indykom kurczakom, gorszego niż polskie nie ma. wolowina z niemiec i indyk smaczniejsze