PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Makro Polska z nową kampanią na temat wspierania przedsiębiorców

Makro Polska z nową kampanią na temat wspierania przedsiębiorców
0 0

MAKRO Polska rozpoczyna nową akcję „Twój sukces to nasz biznes”. Jej celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów. Globalną kampanię zainicjowała spółka METRO Wholesale.

Od czerwca 2018 roku codziennym działaniom MAKRO Polska towarzyszy nowy claim „Twój sukces to nasz biznes”. Akcja skupiona jest wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes. W Polsce bohaterami akcji są m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu ODIDO w Krzyżu Wielkopolskim. Sieć hurtowni MAKRO Polska chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Stąd też przyświecające akcji hasła: „Nie pracujemy dla MAKRO. Pracujemy dla naszych klientów” czy „Nie pracuję dla MAKRO – pracuję dla Edyty, która chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi”. Historie Edyty Poznaniak-Helak i innych klientów śledzić można na stronie www.makro.pl. 

Nowa identyfikacja wizualna, której towarzyszy claim „Twój sukces to nasz biznes”, znajdzie odzwierciedlenie w całej komunikacji wizerunkowej MAKRO Polska – zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Akcja promowana jest we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery. Towarzyszy jej również promocja w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz na profilach Facebook i Instagram marki. 

Kampania została zainicjowana przez METRO Wholesale i obejmuje ponad 20 krajów, w których działa spółka – w tym Polskę.

POLECANE

KOMENTARZE: (3)

+ DODAJ KOMENTARZ

Joanna 05-07-2018, 09:44:

Dobry żart! Wystarczyłoby, by Makro dostosowało swoje ceny do rynku, by był sens u nich kupować. To najdroższa "hurtownia" w mojej okolicy

Maria 05-07-2018, 09:24:

Gdyby tak poszczególne Hale Makro prowadziły sprzedaz produktów wyprodukowanych w swojej okolicy przez małe firmy produkcyjne to bym robiła zakupy tych produktów. Są to produkty dobrej jakości bo mały producent stara się utrzymać na rynku a nadto często dopytywane przez klientów. Ale mnie nie stać jechać 40 km do producenta po 20-30 kg tylko wolałabym kupować np w
Makro.

Eliza 04-07-2018, 20:38:

Czy ktoś te kity jeszcze łyka?

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.