PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Makro wprowadziło 200 produktów nowych marek własnych dla gastronomii

Makro wprowadziło 200 produktów nowych marek własnych dla gastronomii Fot. shutterstock
0 0

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła 200 produktów nowych marek własnych dedykowanych specjalistom w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional. Do końca 2018 roku w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset innych produktów tych marek oraz dodatkowo kilkanaście indeksów firmowanych najnowszą marką sieci – Makro Premium.

Wszystkie produkty sygnowane logotypami nowych marek własnych Makro Polska powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. 

Marka Makro Chef obejmuje produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. Na półkach można znaleźć takie pozycje, jak ryże, kasze, owoce w żelu, cięte zioła, kiełki, sery, sosy, sałatki, kiełbasy, miody czy pomidory suszone. 

W lutym br. pojawią się pierwsze produkty z linii Makro Premium. „Produkty tej marki przeznaczone są dla najbardziej kreatywnych i wymagających kucharzy oraz będą cechować się ponad-przeciętnymi standardami jakości. W asortymencie znajdą się unikatowe produkty spożywcze z wpisaną w proces ich powstawania regionalną nutą lub wieloletnią tradycją. Mamy nadzieję, że oferując produkty o najwyższym standardzie jakości w optymalnych gramaturach, marka Makro Premium będzie zachęcać do nieustannego eksperymentowania w kuchni, nie tylko tej profesjonalnej, branżowej, ale także w domowym zaciszu – szczególnie wśród amatorów gotowania” – wyjaśnia Sławomir Leszczyński. 

Makro Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne. To marka testowana w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach w centrach rozwojowych Grupy METRO w Azji i Europie Zachodniej. Na klientów czekają obecnie m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, czyściwa, dozowniki oraz noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania. 

Do końca 2018 roku w ofercie marek własnych Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium znajdzie się łącznie ponad 800 produktów.

POLECANE

KOMENTARZE: (1)

+ DODAJ KOMENTARZ

Witek 22-02-2018, 22:18:

Ja do swojej restauracji biorę część przetworów z Frykasa. Naprawdę wysokiej jakości ogórki konserwowe, sałatka szwedzka. Dużo lepsze niż te niektóre no-nameowe marki w Makro.