PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

Marki własne premium jednym z ważniejszych trendów w FMCG w 2018 r.

Marki własne premium jednym z ważniejszych trendów w FMCG w 2018 r. fot. pixabay.com
0 0

Detaliści w Wielkiej Brytanii coraz częściej inwestują w marki własne premium, które staną się jednym z najważniejszych trendów w sprzedaży detalicznej w 2018 roku – ocenia międzynarodowa organizacja IGD, zajmująca się badaniami spożywczymi, na którą powołuje się serwis esmmagazine.com.

75 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii ocenia, że jakość tych produktów uległa poprawie w ciągu ostatnich kilku lat.

Dodatkowo, IGD przewiduje cztery inne trendy w sprzedaży detalicznej na 2018 rok. Organizacja prognozuje, że lokalne produkty, wygoda, trend health&wellness, a także łączenie sprzedaży online i offline będą w przyszłym roku kluczowe dla sprzedawców detalicznych na całym świecie.

IGD zauważa, że ​​konsumenci mają silną potrzebę poczucia łączności z miejscem, w którym żyją, co manifestują poprzez kupowanie lokalnych produktów. Z uwagi na sezonowość dostaw, w sieciach detalicznych będą sprzedawane produkty, które będą dostępne przez krótszy czas. W efekcie, chociaż będzie to bardziej skomplikowane dla łańcucha dostaw, konsumenci skorzystają na tym, bo będą mieć dostęp do bardziej różnorodnej i wyjątkowej oferty.

Więcej na dlahandlu.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!