PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNERZY SERWISU

PGS nie obawia się konfliktu z PKN Orlen o markę O!

PGS nie obawia się konfliktu z PKN Orlen o markę O! Michał Sadecki, prezes PGS. Fot. materiały prasowe
0 0

Polska Grupa Supermarketów (PGS), która rozwija swoją markę własną O! Dobre Pewne Twoje i O! Dobre Polskie Twoje, nie obawia się konfliktu o znak towarowy z PKN Orlen, właścicielem marki własnej O! i szyldu O!Shop.

- Ekspansja marki O! Dobre Pewne Twoje promowanej przez PGS była procesem zaplanowanym przed 2 laty. Poprzedzony on został badaniami, analizą prawną oraz zakupem marki wraz z prawami od agencji reklamowej, która badała wszelkie aspekty prawne – mówi Michał Sadecki, prezes PGS, w komentarzu przesłanym serwisowi dlahandlu.pl.

- Należy przy tym wyraźnie zaznaczyć, iż nasza marka: O! Dobre Pewne Twoje w znakomitym stopniu odbiega od marki PKN Orlen. Obie marki mają inną kolorystykę, nazwę i działają w innych segmentach rynku. Nie ma zatem konfliktu interesu. Nie wierzę w to, iż dwie, polskie, uznane firmy mogą wejść na drogę konfliktu z tego powodu. Historia pokazuje, że zawsze istnieje rozwiązanie ugodowe, dla dobra klientów i dobrze pojętego interesu stron – dodaje.

Z kolei PKN Orlen z początkiem listopada wprowadził do sprzedaży na swych stacjach paliw pierwszy produkt pod marką własną - woda źródlana O! Inne nowe produkty własnej marki, w tym soki, napoje i słodycze, mają się pojawiać sukcesywnie. Od wiosny tego roku sieć stacji paliw rozwijała natomiast sklepy pod szyldem O!Shop.

Więcej na dlahandlu.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!