PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Poczta Polska rusza z ofertą dla kibiców polskiej reprezentacji

0 0

Koszulki, szaliki, czapki, flagi i flagietki, maskotki, albumy i kolorowanki dla dzieci – to tylko część szerokiej oferty Poczty Polskiej przygotowanej specjalnie dla kibiców polskiej reprezentacji piłkarskiej.

Od kilku lat systematycznie rosną przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej. Po pierwszych miesiącach tego roku spółka odnotowała 5% wzrost w porównaniu do danych z pierwszych czterech miesięcy 2017 roku. W nowej ofercie pojawiło się więcej produktów, wzbogacono propozycję wydawnictw książkowych. Spółka przykłada też dużą wagę do oferty sezonowej (np. kosmetyki dedykowane akcji „Lato” oraz Dniu Matki czy gadżety kibica).  

- Nasza najnowsza oferta skierowana jest przede wszystkim do zwolenników drużyny Adama Nawałki, którzy mieszkają na wsi, w małych miejscowościach, gdzie nie ma ani księgarń, ani dużych supermarketów. Po raz kolejny placówki Poczty Polskiej wypełniają swoistą lukę na rynku i nasi klienci przy okazji załatwiania spraw pocztowych mają możliwość skorzystania z bardzo szerokiej oferty przygotowanej specjalnie z myślą o mistrzostwach świata w piłce nożnej  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. 

Wśród oferowanych artykułów są książki o tematyce piłkarskiej, notesy i kalendarze z wizerunkami naszych reprezentantów. Na większości z nich jest podobizna kapitana piłkarskiej drużyny Roberta Lewandowskiego. Są też zagadki piłkarskie, historia mistrzostw świata, koszulki z polskim godłem drobne gadżety, jak na przykład magnesy na lodówkę.

Poczta Polska stawiając na dynamiczny rozwój działalności handlowej systematycznie wzbogaca i uatrakcyjnia swoją ofertę. W placówkach pocztowych można kupić m.in. książki dotyczące historii Polski, a także biograficzne,  beletrystkę, serie dla dzieci i poradniki.

Od 2015 roku w Poczcie systematycznie rośnie sprzedaż prasy i książek, która w 2017 roku osiągnęła niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln. W ubiegłym roku  Poczta Polska zanotowała wartość sprzedaży wynikającą z prowadzonej działalności handlowej na poziomie 400 mln zł. 

Firma zakłada, że w tym roku uda się  osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet pół miliarda złotych. – Nasza działalność nie ogranicza się wyłącznie do obsługi paczek, czy listów. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i stale rozwijamy swoją ofertę. Dane dotyczące rosnących przychodów z działalności handlowej najlepiej świadczą o atrakcyjności naszej oferty – podkreśla Grzegorz Kurdziel.j

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.