PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Pokolenie Y za kilka lat będzie docelową grupą dla wielu marek

Pokolenie Y za kilka lat będzie docelową grupą dla wielu marek Dorota Łuszczek
0 0

Smart shopping, value for money, to coraz powszechniej wykorzystywane hasła opisujące trendy w handlu. Sprytni kupujący, dla których niezwykle ważny jest stosunek jakości do ceny są coraz to szerszą grupą społeczną – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Dorota Łuszczek, Technolog z firmy VIMAX.

Value for money będący trendem kształtującym dynamikę sprzedaży wywiera presję na stałe zmniejszanie marży. Istotne znaczenie ma jakość produktu, wyrażona jako wysoka jakość za rozsądną cenę. Poprzez zwiększenie roli ceny w konkurowaniu o konsumenta rośnie znaczenie marek własnych. - Zmiany pokoleniowe sprawiły, że zmienia się także podejście do zakupów. Sieci poza tanimi markami własnymi tworzą silne brandy w segmencie premium dedykowane dla świadomych i wymagających konsumentów. Smart shopperami są między innymi Milenialsi, zwani Pokoleniem Y stanowiący najliczniejszą grupę społeczną, która za kilka lat będzie docelową grupą dla wielu marek – mówi Dorota Łuszczek.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!