PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Polomarket w 2018 r. planuje poszerzać asortyment marki własnej

Polomarket w 2018 r. planuje poszerzać asortyment marki własnej fot. shutterstock
0 0

W sklepach polskiej sieci supermarketów Polomarket pojawiły się m.in. kolejne produkty marek własnych „Zaczarowany Ogród” i „Marysia”. Zgodnie ze strategią rozwoju sieć planuje regularnie poszerzać asortyment kategorii private label.

 „Zaczarowany Ogród” to jeden z „Czterech Światów” marek własnych w Polomarkecie, wprowadzonych do sklepów w 2017 r., obejmujący owoce i warzywa oraz przetwory. Od niedawna pod logiem „Zaczarowanego Ogrodu” znaleźć można w sklepach polskiej sieci również soki warzywne oraz sałatkę obiadową i kulki z buraków.

Do tej pory marka „Marysia” kojarzona była jedynie z foliami, papierami i innymi produktami niezbędnymi do pieczenia, grillowania, duszenia i zamrażania żywności. Od teraz pod sztandarem tej marki pojawiła się również w ofercie Polomarketu szeroka gama mąk (żytnich i pszennych) idealnych nie tylko do wypieków, ale i przyrządzenia pierogów czy naleśników oraz płatków (owsianych, orkiszowych i jaglanych). W najbliższych miesiącach „Marysia” wzbogaci się o kilkanaście pozycji kasz i ryżów oraz makarony, żelatynę, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia, a także tłuszcze do pieczenia i smarowania.

W 2017 r. oferta marek własnych Polomarketu została poszerzona o około 200 nowych indeksów. – W 2018 r. planujemy nie zwalniać tempa i zachować co najmniej taką dynamikę jak w minionym roku. Zgodnie z nową kampanią wizerunkową i strategią związaną z promowaniem polskości i świeżości szczególną wagę przywiązywać będziemy do rozwoju polskich marek i wspierania tym samym polskich producentów i dostawców – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w Polomarkecie. – Ważną kategorią, która niezmiennie będzie się rozwijać, jest również kategoria fresh.

W ostatnich miesiącach asortyment sieci został wzbogacony o inne linie produktów marki własnej, m.in. „Chrup” (orzeszki ziemne prażone w skorupce paprykowej, chrupki kukurydziane w różnych smakach), „Lanna” (chusteczki higieniczne, papiery toaletowe, ręczniki papierowe) czy „Conchador” (delicje, ciastka zbożowe, wafle i rurki z nadzieniem).

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!