PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Polomarket w 2018 r. planuje poszerzać asortyment marki własnej

Polomarket w 2018 r. planuje poszerzać asortyment marki własnej fot. shutterstock
0 0

W sklepach polskiej sieci supermarketów Polomarket pojawiły się m.in. kolejne produkty marek własnych „Zaczarowany Ogród” i „Marysia”. Zgodnie ze strategią rozwoju sieć planuje regularnie poszerzać asortyment kategorii private label.

 „Zaczarowany Ogród” to jeden z „Czterech Światów” marek własnych w Polomarkecie, wprowadzonych do sklepów w 2017 r., obejmujący owoce i warzywa oraz przetwory. Od niedawna pod logiem „Zaczarowanego Ogrodu” znaleźć można w sklepach polskiej sieci również soki warzywne oraz sałatkę obiadową i kulki z buraków.

Do tej pory marka „Marysia” kojarzona była jedynie z foliami, papierami i innymi produktami niezbędnymi do pieczenia, grillowania, duszenia i zamrażania żywności. Od teraz pod sztandarem tej marki pojawiła się również w ofercie Polomarketu szeroka gama mąk (żytnich i pszennych) idealnych nie tylko do wypieków, ale i przyrządzenia pierogów czy naleśników oraz płatków (owsianych, orkiszowych i jaglanych). W najbliższych miesiącach „Marysia” wzbogaci się o kilkanaście pozycji kasz i ryżów oraz makarony, żelatynę, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia, a także tłuszcze do pieczenia i smarowania.

W 2017 r. oferta marek własnych Polomarketu została poszerzona o około 200 nowych indeksów. – W 2018 r. planujemy nie zwalniać tempa i zachować co najmniej taką dynamikę jak w minionym roku. Zgodnie z nową kampanią wizerunkową i strategią związaną z promowaniem polskości i świeżości szczególną wagę przywiązywać będziemy do rozwoju polskich marek i wspierania tym samym polskich producentów i dostawców – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w Polomarkecie. – Ważną kategorią, która niezmiennie będzie się rozwijać, jest również kategoria fresh.

W ostatnich miesiącach asortyment sieci został wzbogacony o inne linie produktów marki własnej, m.in. „Chrup” (orzeszki ziemne prażone w skorupce paprykowej, chrupki kukurydziane w różnych smakach), „Lanna” (chusteczki higieniczne, papiery toaletowe, ręczniki papierowe) czy „Conchador” (delicje, ciastka zbożowe, wafle i rurki z nadzieniem).

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.