PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Procter&Gamble i Unilever zwiększyły w kwietniu wydatki na reklamę TV w Polsce

Procter&Gamble i Unilever zwiększyły w kwietniu wydatki na reklamę TV w Polsce fot. P&G
0 0

Koncern Procter and Gamble oraz koncern Unilever zwiększyły w kwietniu 2018 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2017 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Procter & Gamble wzrosły w kwietniu 2018 roku do 54,71 mln zł z 40,66 mln zł rok wcześniej.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Unilever wzrosły w kwietniu do 59,61 mln zł z 53,36 mln zł w takim samym okresie roku 2017.

Z wcześniejszych danych firmy Nielsen wynika, że w pierwszym kwartale 2018 roku wydatki brutto na reklamę telewizyjną Procter & Gamble w Polsce wzrosły do 125,4 mln zł z 98,1 mln zł rok wcześniej.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Unilever spadły w pierwszym kwartale 2018 roku do 87,5 mln zł z 130,7 mln zł w takim samym okresie roku 2017.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!