PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

PARTNER SERWISU

Procter&Gamble zwiększył w I kw. wydatki na reklamę TV w Polsce, a Unilever ograniczył

Procter&Gamble zwiększył w I kw. wydatki na reklamę TV w Polsce, a Unilever ograniczył fot. Shutterstock
0 0

Koncern Procter&Gamble zwiększył wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, natomiast Unilever ograniczył wydatki w tym czasie – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Procter&Gamble wzrosły w pierwszym kwartale 2018 roku do 125,4 mln zł z 98,1 mln zł rok wcześniej.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Unilever spadły w pierwszym kwartale 2018 roku do 87,5 mln zł z 130,7 mln zł w takim samym okresie roku 2017.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!