PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU

Przyszłość branży handlowej to luksusowy convenience i outletowy spożywczak

Przyszłość branży handlowej to luksusowy convenience i outletowy spożywczak fot. shutterstock
0 0

Analitycy Euromonitora wskazali koncepty, które w ich ocenie będą wyznaczały kierunki rozwoju branży detalicznej i optymalnego zaspakajania potrzeb klientów. Na liście znalazły się: australijska sieć convenience The Foodary, chorwacka sieć Żabac i chiński koncept Tao Cafe, rozwijany przez Alibaba Group.

Sieć the Foodary zadebiutowała w Australii w lutym 2017, wprowadzając koncept sklepu convenience, który jest designersko urządzony, posiada rozbudowany kącik kawiarniany oraz lokalny bar sałatkowy - Sumo Sald. Do tego sieć oferuje usługi: odbioru paczek, prania i dostawy zestawów jedzeniowych. Do końca roku ma działać 30 sklepów w tym koncepcie. Sklep posiada także aplikację, dzięki której można zakupić produkty online i zapłacić za nie oraz za benzynę zatankowaną na stacji zlokalizowanej przy sklepie. Sklep skupia zatem wszystkie elementy, które obecnie stanowią podstawę sukcesu: wygodę, ofertę zdrowej żywności i usługi dodatkowe w jednym.

Po drugiej stronie szali ulokował się koncept Żabac rozwijany w Chorwacji. Sklepy otwierane są przez rodzinę Żabomki od końca 2016 roku. Placówki oferują żywność bezpośrednio od producentów, czyli na paletach i w opakowaniach zbiorczych a ich termin przydatności wynosi od kilku dni do max. 2 miesięcy. Pozwala to sieci Żabac oferować towary o 50 do 90 proc. taniej niż w standardowych placówkach. 

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.