PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Ruch - co dalej z siecią kiosków?

Ruch - co dalej z siecią kiosków? fot. materiały prasowe
0 0

- Brak właściciela, spadające przychody, nieopłacane kredyty - tak w skrócie wygląda Ruch po stu latach od założenia. Sieć kiosków radzi sobie tak jak sprzedaż prasy w naszym kraju - czyli słabo, sprawdza, gdzie jest dno. Z firmą nigdy nie było tak źle – informuje serwis Money.

W 2018 roku Ruch świętuje swoje okrągłe, setne urodziny. A branża zastanawia się, czy to nie będzie ostatnia impreza w tej firmie...

W 2017 r. Ruch miał 30-milionową stratę - tak wynika z wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym. W poprzednich latach nie było lepiej. Wielomilionowe straty kultowa polska spółka notuje od kilku lat. Ostatni zysk? W 2011 roku. Wówczas firma zarobiła nieco ponad 200 tys. zł.

Pogłębiająca się strata nie powinna nikogo dziwić. Ruch co roku sprzedaje coraz mniej. Choć firmy handlowe notują coraz większy obrót, to w kioskach handel się kurczy. Dekadę temu Ruch sprzedawał towary za 4 mld złotych rocznie. W ostatnim roku był to już tylko 1 mld zł.

Problemy Ruchu można zrozumieć - w końcu sprzedaż gazet maleje od lat. Na dodatek marże za sprzedaż prasy czy biletów są bardzo niskie. Ruch próbował więc innych biznesów. Ich los bywał jednak różny.

Cały materiał czytaj w Money.pl.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.