PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
Bakalland - partner portalu Crédit Agricole - partner portalu

Średnia sprzedaż LfL do jednego sklepu abc wzrosła w I kwartale o 4,6 proc.

Średnia sprzedaż LfL do jednego sklepu abc wzrosła w I kwartale o 4,6 proc. fot. Eurocash
0 0

W I kwartale 2018 r. sprzedaż zewnętrzna towarów segmentu Hurt wyniosła 3 982,92 mln zł i wzrosła o 7,22 proc. w porównaniu do I kwartału 2017 r. Dynamika sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry wyniosła w I kwartale br. 1,51 proc. - czytamy w raporcie spółki Eurocash.

EBITDA segmentu Hurt wyniosła 47,39 mln zł w porównaniu do 36,67 mln zł w I kwartale 2017 r. EBITDA w I kwartale 2018 r. była głównie pod wpływem rosnącej sprzedaży Eurocash Dystrybucji oraz wyższej efektywności operacyjnej w Cash&Carry. Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec I kw. 2018 r. wyniosła 180.

Liczba sklepów zrzeszonych w ramach sieci abc wyniosła 8 368 na koniec 1 kwartału 2018 r. Na koniec 2017 roku w sieci tej działało 8 531 placówek (ubyły 163 sklepy).

Liczba sklepów dodanych do sieci abc („otwarcia brutto”) wyniosła w I kwartale 2018 roku 358 placówek. Średnia sprzedaż do jednego sklepu abc wzrosła w I kwartale 2018 r. o 5,8% r/r dla
wszystkich sklepów oraz o 4,6% dla tej samej bazy sklepów („Like-for-Like”). Na wzrost sprzedaży miały wpływ dedykowane dla sklepów abc akcje wspierające ich sprzedaż w kategoriach owoce i warzywa, whisky, piwo oraz inne alkohole mocne.

Liczba sklepów partnerskich oraz franczyzowych zorganizowanych przez spółki zależne od
Grupy Eurocash (Groszek, Euro Sklep, Lewiatan, PSD) wyniosła na koniec I kwartału 2018 r.
4 907 placówek.

Czytaj na dlahandlu.pl

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!