PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Średnia sprzedaż LfL do jednego sklepu abc wzrosła w I kwartale o 4,6 proc.

Średnia sprzedaż LfL do jednego sklepu abc wzrosła w I kwartale o 4,6 proc. fot. Eurocash
0 0

W I kwartale 2018 r. sprzedaż zewnętrzna towarów segmentu Hurt wyniosła 3 982,92 mln zł i wzrosła o 7,22 proc. w porównaniu do I kwartału 2017 r. Dynamika sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry wyniosła w I kwartale br. 1,51 proc. - czytamy w raporcie spółki Eurocash.

EBITDA segmentu Hurt wyniosła 47,39 mln zł w porównaniu do 36,67 mln zł w I kwartale 2017 r. EBITDA w I kwartale 2018 r. była głównie pod wpływem rosnącej sprzedaży Eurocash Dystrybucji oraz wyższej efektywności operacyjnej w Cash&Carry. Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec I kw. 2018 r. wyniosła 180.

Liczba sklepów zrzeszonych w ramach sieci abc wyniosła 8 368 na koniec 1 kwartału 2018 r. Na koniec 2017 roku w sieci tej działało 8 531 placówek (ubyły 163 sklepy).

Liczba sklepów dodanych do sieci abc („otwarcia brutto”) wyniosła w I kwartale 2018 roku 358 placówek. Średnia sprzedaż do jednego sklepu abc wzrosła w I kwartale 2018 r. o 5,8% r/r dla
wszystkich sklepów oraz o 4,6% dla tej samej bazy sklepów („Like-for-Like”). Na wzrost sprzedaży miały wpływ dedykowane dla sklepów abc akcje wspierające ich sprzedaż w kategoriach owoce i warzywa, whisky, piwo oraz inne alkohole mocne.

Liczba sklepów partnerskich oraz franczyzowych zorganizowanych przez spółki zależne od
Grupy Eurocash (Groszek, Euro Sklep, Lewiatan, PSD) wyniosła na koniec I kwartału 2018 r.
4 907 placówek.

Czytaj na dlahandlu.pl

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.