PARTNER PORTALU
PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

PARTNER SERWISU
partner serwisu

Systemy wsparcia sprzedaży są nastawione na mobilnych pracowników

Systemy wsparcia sprzedaży są nastawione na mobilnych pracowników Paweł Gołubiak
0 0

Mamy do czynienia z generacją systemów, które na gruncie podstawowej oferty w dość zbliżony do siebie sposób zapewniają obsługę podstawowych aktywności mobilnych pracowników. Standardy jednak, wskutek mocnej konkurencji na rynku, są systematycznie śrubowane – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gołubiak, Head of Workforce Solutions eLeader.

Z jednej strony mamy do czynienia z poszerzaniem zakresu zadań przedstawicieli np. o działania merchandisingowe i stricte promocyjne, z drugiej całokształt obecności u klientów wspierany jest przez więcej wysokiej jakości danych i innowacje technologiczne. - Te pierwsze przyczyniają się do wyższej jakości raportowania i podejmowania trafniejszych decyzji na wszystkich poziomach. Te drugie zwiększają poziom automatyzacji (np. automatyczne rozpoznawanie produktów na półkach), poprawiają komfort pracy przedstawicieli (rozwój badań nad user experience, polecenia głosowe, personalizacja, powiadomienia push), wreszcie zwiększają wydajność (systemy motywacyjne, gamifikacja czy dystrybucja wiadomości, dokumentów czy multimediów) – mówi Paweł Gołubiak

- Dlatego też pytanie, jakie powinni sobie zadać managerowie szykujący się do rynkowego skoku, nie brzmi „czy?”, ale „jak?” automatyzować kolejne obszary działalności swoich handlowców – uważa Paweł Gołubiak.

POLECANE

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.